|
|
|
|---|---|
|
Tummen sätter väl inte mitt i handen men okunskapen om bilmeck är fullständig. En handbok skulle hjälpa mig på vägen. Jag har en 320i -98 Bentleyn är dyrare och mer fullständig men är den overkill för mig? Har hittat två varianter av Haynes; en som gäller 3serien till -96 och en från sep -98 till 2003. Vilken passar bäst för mig? | |
|
Böckerna avser nog 2 olika karosser, så vilken modell har du E36 eller E46? ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
E36 |
|
|
Hej Jag har tummen mitt i handen :-) Har Bentley manualen och jag tycker den är riktigt bra. Visst, verkligen ALLT står i den så lite overkill är det kanske. Men det känns rätt skönt att veta att man har en felsöknings/reparationsbibel där hemma. Betalade drygt 500kr + frakt för den från amazon.com i US. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Jo det låter vettigt. Kollade på Bentleypublishers.com men kunde inte hitta nån manual för just min modell Länk Verkar som om det bara är 318, 323, 325, 328 och M3 i den och jag hittar ingen annan varken där eller någon annanstans Nån som har tips om exakt vilken jag ska ? |
|
| Any one? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.