|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Det burrar i styrenheten till min ACC. Det är säkert fläkten där bakom som går men ska den göra det när man stängt bilen? Jag vet att det burrar när jag stängt motorn. Och när jag öppnar dörrarna efter att den varit låst (t.ex. över natten) så burrar det igen. Jag vet inte om den går däremellan men sitter jag i bilen och låser så låter det ett tag, så länge som jag orkat sitta och lyssna... Går den alltid?? Något vanligt fel annars? |
|
Bilen står i någon typ av standbyläge ca femton minuter efter du stängt av den, min e39 låter på samma sätt. Tror man kan se att det även lyser i automatlådesiffrorna vid spaken. Antagligen ställs bilen i standbyläge igen när du larmar av den. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Stämmer fläkten stannar efter 16 minuter när bilen går ned i sleep mode läge ,även växleindikeringsdioden slocknar, så fort du larmar av eller påverkar någonting dörrar, skuff, motorhuv så vaknar bilen till igen. ///MVH Hasso Länk |
Ras.mus |
Okej, inget att vara orolig för då med andra ord! Tack för svaren... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.