|
|
|
|---|---|
bmw alpina b3 |
så nu siter det alpina emblem både fram o bak (snyggt blev det ) mvh |
|
bmw alpina b3: fortsätter du i detta tempot, så blir du snart lika aktiv som på BS :) grattis till ditt köp, man är allt lite *avis* //Palle |
|
bmw alpina b3 |
palle vad har du för bil mvh |
|
Har precis sålt min 328i Touring -97 //Palle |
|
|
Här är länk om du vill kolla. //Palle Länk |
|
bmw alpina b3 |
wov snygg bmw måste jag säga varför sålde du den den var grym ska du köpa någonting annat eller blir det AKTIER hehehe |
|
tack :) hade haft den i 3 år nu, ryckte lite i bilbytarfingret, dax att byta kände jag, har lagt handpenning på denna idag. Länk //Palle |
|
bmw alpina b3 |
den är grym o så köper du import bil på rätt ställe do har bra bilar kollade mätera o sällan mer än 2 ägare på bilen i tyskland mvh |
|
Ja dom har bra rykte och några av mina vänner har köpt sina bilar där utan några problem. Förresten så kollade jag länge på en sådan du har fast touring, men försäkringen är för mastig, men Alpina är helgrymma bilar. hoppas du är nöjd! //Palle |
|
bmw alpina b3 |
den bilen kommer ifrån påarp i malmö den är grym helt nöjd med den mvh |
|
alpina b3: Mener du slike emblem som står på panser og bakluke? Länk På mine emblem falmer rødfargen og den har nå blitt lys orange. Alpina har aldri laget slike emblem, så det er bootleg-emblemer (for å kalle det noe). Var pent første sommeren, men nå bør jeg kjøpe nye... :-( |
|
| hej .. tänkte höra vars du har hittat alpina emblem skulle ochså vara intresserad av såna `??? | |
|
Trotto: Jepps, det är såna märken. RDD238: Om du vill ha så maila mig. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| Palle, var e bilderna på nya bilen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.