AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
1.007

Värde 635CSi -86

Visa användare
1.320
markkus
M535i -86
528i -87
535iA -87
M535i -86
518i -87
Metallic, manuell, ellucka, värmestolar, elstolar, buffelskinn, sportstolar, AC (fungerar), färddator, 20000 mil, besiktad och körklar, bra lack förutom på vissa ställen som kräver omlack, 99% rostfri, helt original. Bilen ser bra ut, men kräver lite jobb för att se riktigt fräsch ut. Motor & drivlina funkar OK, men inte mer.

Vad borde en sån här kosta? Endast svar från de som vet vad 635:or säljs för, eller i övrigt har mycket god inblick i E24:ans verkliga prisbild! Tack på förhand,

Mvh Markus
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Tja du,det där med värde på just 635:or är svårt.Beror absolut mycket på just det specifika exemplaret,lust till vagnen osv...Vet att en -83:a med automat i behov av lite karossrep gick för ca 25'(bl.a. framskärmarna var inte superbra),för ett par år sedan.

Vet om en som blev erbjuden en sen 635:a för ungefär samma pengar för en tid sedan..Man kan iofs där säga att det var ett "kompispris" men i alla fall..

En 86:a med den utr och skick som du berättar om kan då vara värd allt ifrån 25'-55/65'.

Beror på vad du är sugen att ge också,du kan ju tycka att du gör en bra affär om du inhandlar den för t.ex 50'..¨

Jag tycker att 35-45' vore ett hyffsat rätt pris för en fräsch -86:a(i de skick/utr. som du skriver om).

Ingen expert som du efterfrågade,men som sagt så vet jag om dessa ovanstående affärer iaf...

Mvh Janne.
Visa användare
234
BarablåBMW
635CsiA -88 sedan -96
Enligt gamla tumregler ligger en 635 i mycket bra skick i 70.000 kr.
Sedan får man räkna ner efter skicket!
M modellen kostar mera!
Annars kan man titta runt på olika försäljningställen vad folk vill ha. Ej alltid detsamma som vad man får ut! Tillgång och efterfrågan!
Jag har tittat på 645 priser i cirka 10 år och kan ej sluta fast jag köpte en pärla för 8 år sedan
Länk

Vixit, dum vixit, laetus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.