|
|
|
|---|---|
|
Letar efter en topp och hittade då vege.se... Är det någon som har köpt av dom eller har några andra erfarenheter att dela med sig ? dom verkar ju vara seriösa osv... Finns det någon prutmån på deras priser eller är det bara fasta priser som gäller? Sedan fanns det nån man som hette ingemar i småland som säljer topp också... Lite billigare någon som vet nåt om denne man? | |
|
Sök gärna på "Ingemar", och du bör få tillräckligt med information för att aldrig ens överväga att handla av denne man. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
| Det gick snabbt... Tack... Du vet inget om vege? | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Haha...Ingemar, ja där får man bara hoppas på good will och kanske få ny skrot när den redan tidigare inköpta skroten gått sönder... Här är en länk till Vege Länk /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| Mjo har vart inne och kollat på vege.se men har dom bra prylar? seriöst företag som verkligen ser till att uppfylla garantilöftet? | |
|
Hemsidan var verkligen trevlig. Jag blev sugen på en nyren motor bara av att kolla bildspelet. Om sedan jobbet görs så bra som det ges sken utav är en annan sak. Och priserna? Vet någon vad de tar för t.ex. en topp till en M30? Ingemar verkar ju vara det sniknaste som finns. Gnuggar fortfarande händerna över att han uteblev för den tid han avtalat för att kika på den motor jag sedan köpte för 2000kr. En fin 3.5:a med bra kam från -89. Hade Ingemar köpt den hade han väl begärt 8-9000 för den sedan. |
|
bustorp |
m_johan84: Har du råd så köp en Vege-topp. Garanterat bra grejor. Har en på min som nu gått 3 000 mil utan problem. Har du mindre pengar: Kolla med ex.vis Ingemar. Kanske ett vågspel med beg. toppar men det har ju knappast någon betydelse vem som säljer toppen. Vem som helst kan ju sälja en oduglig topp. Det är ju fortfarande en topp, eller hur? Lyssna inte på rykten o tro inte allt som står här på forumet om Ingemar (hälften är säkert skrönor) utan hör med dom som verkligen har köpt grejor av honom. Alla kan inte ha köpt skit. Många skyller nog sin egen okunskap på honom också. Jag tycker han blivit uthängd onödigt mycket här på forumet. Han säljer faktiskt bra beg. delar till vettiga pengar också, det vet jag. Kontentan på detta är i a f att man får vad man betalar för, eller hur? BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis! |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag vill förtydliga mitt inlägg med att jag "känt" Ingemar i 3 år samt köpt både bil och delar av honom, tyvärr... /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| vege! | |
|
En topp till vad? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Bustorp: Vad ska jag säga... Vege verkar vara väldigt seriösa med garanti osv... Det är ju t om ett aktiebolag... Blir nog en topp ifrån dom till slut iaf... Men vet inte om man vill lägga 9k på en bil som är värd circus 20k:P Kristian Larsson : Till en 2,0 12v.... |
|
|
köpte en insprutningspump tillmmin förra 525 tds-93:a. kostade halva priset mot original och funkade iaf klockrent de nästan 6000mil jag körde med bilen innan den såldes.. De var väldigt trevliga och enkla att få ur den info man frågade om tyckte jag, och snabba leveranser samt bra garantier, så jag skule absolut handla av vege igen om jag behöver. Ingemar har man ju som sagt hört en hel del ris om... Diesel-räsern |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.