|
|
|
|---|---|
Jeppe W |
Är det någon på detta forum som har en aning om hur många Schnitzrar det finns i sverige?? Har sökt inlägg på sökord "schnitzer", men det verkar inte vara den vanligaste typen...skulle vara kul med nå'n träff eller så! |
|
Hej. Finns inte många "äkta" schnitzerbilar i Sverige. Men desto fler som har ac schnitzerutrustning, tex fälgar, väghållning, inredning mm. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Jeppe W: Jag har inte fått utrustningslistan på din bil än tyvärr. Ska jag försöka stressa på tysken så får vi se vad som händer. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
Jeppe W |
Låter kanon det! Ska bli spännande å se vad man har för hopkok...! |
|
Ingen som vet hur många 535i AC Schnitzer -93 det finns i Sverige heller!?? |
|
|
Vet ej hur många som finns, men här finns i varje fall en. Se galleriet inlagd 2004-06-23 AC Schnitzer S5 Sport. |
|
|
JERKER MÅRTENSSON: Stilig bil du har! Den måste nästan vara reggad som en e39 M5 i Sverige va? /Wille |
|
|
Wille, Tack ska du ha! Det stämmer, den är reggad som M5:a. |
|
|
Får hålla med WilleW, en av de snyggaste E39'orna jag sett. Grattis får man väl säga :-) |
|
|
Jeppe W: Nu har du utrustningslistan på 535:an i din mail! //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Schnitzer: Kan du ordna nåt sånt åt mig med? /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
bumper: Javisst, det ska inte vara några problem. Kan dock ta en del tid. Skicka ett mail med ditt registreringsnummer till: M5E34@hotmail.com så ska jag hjälpa dig med det. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
Jeppe W |
Den som väntar på något gott väntar oftast för länge...! Skämt åsido, mycket tack ska du ha Schnitzer för hjälpen!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.