|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag behöver göra en bakvagnsinställning.(Bilen drar mer än en aning åt höger om jag släpper ratten... bussningarna i bakvagnen är precis bytta) Vem vänder jag mig till i Malmö/Lund området? Vilka är prisvärda & bra? Vad kostar det hela? Tacksam för svar! Credit aucune limite! | |
|
Har du kollat så det inte är spindellederna som glappar. Har kört en 320 -95 med minst sagt vingligt beteende som berodde på glappa spindelleder. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Om han precis bytt bussningarna bak så är det med största sannolikhet dom, och inga spindelleder som gjort att den drar snett. Jag gjorde en inställning utanför GBG o det kosta 800:- ungefär.. OM det e till nån hjälp =) " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
|
Hej, Bussningarna är ss bytta av verkstan och de rekommenderade mig att göra en fyrhjulsinställning/inställning av bakvagnen. Är det ingen som kan tipsa mig om en bra gummiverkstad att vända mig till? Tack på förhand |
|
|
Hej, Bussningarna är ss bytta av verkstan och de rekommenderade mig att göra en fyrhjulsinställning/inställning av bakvagnen. Är det ingen som kan tipsa mig om en bra gummiverkstad att vända mig till? Tack på förhand Credit aucune limite! |
|
|
C a l: Kolla med Jörgens Däck o fälg i Lund. Han är bra att ha och göra med och kan säkert tipsa dig. Tel. 046-146070 mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.