AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.416

Ditec i Gbg

Hej,

Jag undrar om någon har erfarenhet av Ditec-behandling på Bilvårdsteknik i Göteborg? Bra/dåliga?

/Daniel
Tack för all respons :-) Nu är det iaf gjort. DITEC-behandlingen alltså. Ser fint ut nu. Får se hur bra det håller...
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

Har funderat på o lämna in min där. Blev det bra resultat? fösvann alla tvättrepor?

Länk
Hej,

Jag har en ny bil, så det fanns inga tvättrepor på den. Nu glänser den som sagt fint, och mer kan jag nog inte säga. Hittills är jag iaf nöjd. Det var tre unga killar som har hållt på med bilvård ett par år. Dock hade de bara för ett par månader sedan börjat köra med DITEC. Innan använde de något annat som jag inte kommer ihåg vad det hette.

Hoppas du blir nöjd, vad du än väljer.

/D

Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

Tackar, det blir nog Ditec.. Lämna du den mittemot bmw i mölndal?

Har ju en svart bil också, dom är ju extra jobbiga o hålla rent..

Är en sån behandling dyr?

Länk
Nej, det var i Sisjön (mittemot Bilia). Billigt var det väl inte direkt... jag gav 4000 för lackbehandling + rutor (glastec).

/D
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag har en kompis som polerar och lackförseglar med bra resultat. Han säljer egentligen däck, men sysslar även med detta till bra pris. Han gjorde min 323:a för ett tag sen. Resultaten syns här: Länk Länk

BMW CS #5206
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag glömde, han håller till högst upp på Eklandagatan i Gbg i den f.d. bensinstationen, firman heter Gbg:s Däckcenter.

BMW CS #5206
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

Hur dyr är han då? Jag vill bara få bort tvättrepor och dörrmärken.

Länk
ja nu får du allt svara christer =)
blev också sugen när jag såg dina bilder, ser ut som ett riktigt gediget jobb!
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Han tar normalt 2800:- exkl moms, men åk och prata med honom, det går säkert att komma överens. Hans telefon nummer är 0704-302000

BMW CS #5206
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.