|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag undrar om någon har erfarenhet av Ditec-behandling på Bilvårdsteknik i Göteborg? Bra/dåliga? /Daniel | |
| Tack för all respons :-) Nu är det iaf gjort. DITEC-behandlingen alltså. Ser fint ut nu. Får se hur bra det håller... | |
|
Har funderat på o lämna in min där. Blev det bra resultat? fösvann alla tvättrepor? Länk |
|
|
Hej, Jag har en ny bil, så det fanns inga tvättrepor på den. Nu glänser den som sagt fint, och mer kan jag nog inte säga. Hittills är jag iaf nöjd. Det var tre unga killar som har hållt på med bilvård ett par år. Dock hade de bara för ett par månader sedan börjat köra med DITEC. Innan använde de något annat som jag inte kommer ihåg vad det hette. Hoppas du blir nöjd, vad du än väljer. /D |
|
|
Tackar, det blir nog Ditec.. Lämna du den mittemot bmw i mölndal? Har ju en svart bil också, dom är ju extra jobbiga o hålla rent.. Är en sån behandling dyr? Länk |
|
|
Nej, det var i Sisjön (mittemot Bilia). Billigt var det väl inte direkt... jag gav 4000 för lackbehandling + rutor (glastec). /D |
|
|
Jag har en kompis som polerar och lackförseglar med bra resultat. Han säljer egentligen däck, men sysslar även med detta till bra pris. Han gjorde min 323:a för ett tag sen. Resultaten syns här: Länk Länk BMW CS #5206 |
|
|
Jag glömde, han håller till högst upp på Eklandagatan i Gbg i den f.d. bensinstationen, firman heter Gbg:s Däckcenter. BMW CS #5206 |
|
|
Hur dyr är han då? Jag vill bara få bort tvättrepor och dörrmärken. Länk |
|
|
ja nu får du allt svara christer =) blev också sugen när jag såg dina bilder, ser ut som ett riktigt gediget jobb! |
|
|
Han tar normalt 2800:- exkl moms, men åk och prata med honom, det går säkert att komma överens. Hans telefon nummer är 0704-302000 BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.