|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som känner till om man från BMW kan få en komplett specifikation på sin bil? I Serviceboken står visserligen all extrautrustning specad men jag undrar över en herrans massa andra grejor som säkert/kanske är standard. (Ex.vis har jag eluppvärmda backspeglar och spolarmunstycken?) Jag har importerat min bil dessutom så vem vet vad som var standard i DE 1998 på en 328i? Mvh / Micke R Vita Grenrör - Röda Ändrör! | |
|
Finns ett papper under baksätet som du kan kolla på , sitter på mitten av dynan , sen går det nog att gå till handlaren och kolla på chassi nr Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
Visst kan du få en fullständig spec. (koder) på all Xtrautrustning, gå till din BMW handlare så kan han hjälpa dig. Dom kan knappa in på sitt BMW nät, kallat Power, och få detta blixtsnabbt. Se till att ha ch.nummer med dig! oo=00=oo |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
det räcker med de sju sista siffrorna, och de står tom på nummerskylten. |
|
Ok! Som den äkta BMW-nörd man är kan jag givetvis mitt ch.-nr. utantill. ;-) Xtrautr. har jag spec på. Jag skulle även vilja veta vad som var standard. (Ex.vis spolarmunstyckena... Som ser ut att vara eluppvärmda, det går två sladdar till vadera av dem, det borde väl vara värmen?) Mvh / Micke R Vita Grenrör - Röda Ändrör! |
|
| Du sl, hur får man reda på vad koderna betyder då??? | |
|
BMW har en lista på detta. Är dom schyssta kan man få en kopia på listan, det fick jag i varje fall! Det är ju ingen hemlighet så är dom bara lite bussiga ska det gå. Kanske kan man oxå höra direkt med BMW Sverige på deras kontaktsida: Länk vad vet jag... oo=00=oo |
|
|
Varför inte ta en titt på den här fina listan ? Länk |
|
|
Tja, det funkar ju oxå till att börja med ;)) |
|
| Tack för det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.