|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hur får jag bort den? bara att slita eller bända eller? Hur sitter den fast? och om ni har ett tips vilken färg jag skulle lacka den i sen så vore jag tacksam för det med... Att tänka på då är att inredningen är 2 olika Beige samt svart på instrumentpanelen... klä den med svart läder kanske? ;) ---- Min Bimmer: Länk | |
|
Tjena, bara att nända upp den för att ta bort listen. Jag fick hjälp av BMW verkstad när jag skulle ta bort orginal stereon, då visade dom mig hur man gjorde. Använd helst plastverktyg för att inte skada nåt, och stoppa in den undertill på listen. Den sitter fast med nåt slags "spik", på båda sidorna, så det är där du ska bända upp, och inte i mitten. Nu gällde det här en e46 328I 1998, men hoppas det är detsamma för dig och att det funkar. Lycka till. |
|
|
ok, tack för svaret... kan vara gjor på samma sätt.. denna listen är ju bara 3dm lång.. har för mig att listen i e46 går längs med instrumentpanelen hela vägen o fortsätter på dörrarna... men jag ska testa detta... Nån annan som kan bekräfta detta i en e36? ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Ja den är bara att bända loss. Använd en skruvmejsel med lite tejp på så skadar du inte plasten. /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.