AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
748

Billiga M Roadsters

Förstår inte varför det ligger två stycken M Roadsters, en på blocket och en här på autopower en bra bit under 200 000:-

Den ena ska dom ha 189 för och den andra 179, måste vara något fel på dem...man skänker väl inte bort dessa bilar bara för att det börjar bli höst, eller?
den på blocket var väl importerad
ki
124
kicki.
z3 coupé 2.8/ 99"

911/964 C4 91"
kollade upp ena .... skulle gärna vilja prata med ägaren från örebro som hade den för 179 :- under ca 4 år.... tänkte att om nån så borde han veta lite om bilen.... -: ))
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Ska man sälja cab den här årstiden får man locka med lågt pris.

De är inte de första jag sett under 200k
ki
124
kicki.
z3 coupé 2.8/ 99"

911/964 C4 91"
coolt att ha en cab och en coupe .... -:))
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Yatooil, har du sålt din? Den står ju inte med på din profil längre....Tror jag såg den på annons på blocket i a f.

ANg priser så dyker det alltid upp såna här till mkt lägre pris än vad som är "normalt". Det är ju upp till säljaren att bestämma vad han vill ha för sin bil. Men att några stycken lägger sig lågt i pris brukar inte dra ner normalpriset dirkekt, även om många tar det lägsta priset som riktlinje. Vill gärna göra det själv på en 525 -01 som jag funderar på att köpa som vinterbil. Den har gått 4000 mil och är svensksåld, och eftersom jag har sett en 525 01 för 159000 så ska ju alla kosta så eller?

;-)

/B
Själv så har man sålt sin m coupe.
Beppo: Jag hare min M Roadster kvar!
Matrox: vad blev det i stället?
angående ämnet: det är rätt sick. Tittade på powerbörsen och en E30 M3 går på mer en en M Roadster trotts att den skiljer 7-8 år emellan...och 80 bhp...
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Nu pratar du inte om vilken M3 som helst, kolla mätarställningen!

Om fem år kommer en fin M3 e30 kommer att kosta mer än genomsnitts M roadstern, gissar jag.
där ser man...
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Som sagt. BMW bjöd 155K för min M Roadster i april = bästa månaden för högt pris...

/Caspar
Länk
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Inbytespriserna för importerade(?) värstingar brukar sällan vara höga i märkeshandeln. Många märkeshandlare vägrar ju helt att ta in importbilar, oavsett dokumentation. Det går ju att sälja privat också om man vill/orkar.
Inbytespriserna kan vara skamliga även för svensksålt: En kompis till mig skulle byta sin Audi A3 1.8T-00 mot en sprillans A4(förra året). Han blev bjuden 79000:- i inbyte och skulle få ge närmare 300 000:- för den nya. Han valde istället att sätta ut den på blocket och fick 122000:- efter ett par dagar...

/B
Z3c 4 ever: jag letar ny bil;)
Matrox: vad lutar det åt?
Z3c: Det lutar åt en GT3 eller en M3 CSL. Vi får se;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.