|
|
|
|---|---|
| Ok har suttit och läst lite men kommer inte fram till något svar. Batteriet är dött. Centrallåseet funkar inte. Jag kommer inte in i bagageluckan där batteriet är. Kan jag ladda via den pluspolsom sitter under huven eller inte. Har fått lite olika uppgifter ang detta. Jag kommer in i bilen i övrigt. Men inte in i skuffen | |
Hawar |
Du ska kunna ladda den via pluspolen, Mvh Hawar |
| Ok då är inte det helt dödfött då. Testa nyss med startkablar från en annan bil. Det sket sig. Men ska prova att ladda med laddare oxå då. Så kansek man får igång centrallåset. | |
|
Hade samma problem som du härom dan.. Jupp det går att koppla in pluspolen under huven |
|
| JImmy: KOpplade du laddare eller startkablar? | |
| Tack för tipsen i alla fall ska ut och testa nu. Återkommer med info | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har låset i bagageluckan kärvat ihop, man brukar få ta i lite extra för att öppna manuellt med nyckeln. Smörj upp det om det går. Går utmärkt att ladda från + polen på motorn, det är den naturliga vägen, då man inte ska ladda med batteriet eller använda startkablar när det är anslutet i skuffen. ///MVH Hasso Länk |
| Skuffen har kärvat igen helt ja. Men det gick bra att ladda så nu fungerar allt igen. Misstänker att stereon som jag köpte i helgen är boven. Den drar tydligen el om man inte stänger av den helt och hållet i samband med att man har ac i bilen. Så får komma ihåg att hålla in off-knappen. Har glömt varje gång jag går ur bilen just nu. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.