|
|
|
|---|---|
|
hej sprayade liserna nu på bilen dörren o skärmarna fick bort listerna som sitter jämte dörren, clipsen gick ej sönder, men få ej dit lisern nu den vill ej gå in i hålet o låsa skumt, kan det va nya clips ändå som behövs? | |
| listerna ska det va kan inte stava längre hehe | |
| Det kan vara skitbökigt. Det är väl en E36 du har ? Jag gissar att några går att få fast. Pilla loss dum andra ur listen och tryck fast dom i hålen. Sedan sätter du fast dom som funkar som är kvar i listen i dörren ,och slår fast listen i dom som du redan har satt i dörren. | |
| yes e36 coupe ok så du menar man kan ta bort clipsen från listen o sätta fast i hålet sen få fast listen på clipsen?`funka det ? | |
|
Kan va ett helvete att få dit listerna. Jag gjorde så att jag fick ta hjälp av en kompis som stog på andra sida av dörren på insidan alltså o höll emot precis där jag skulle banka dit listen så du måste ta bort inredningen sen slår du där han håller så blir det bra. |
|
|
ok fick dit dom nu va på bmw va bara att sätta dit clipsen först i dörren sen pang på med listern gick lätt faktiskt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.