|
|
|
|---|---|
D-diddy |
Jag har ett problem... jag måste byta sötdämpare bak och vill sänka bilen fram. jag har jagat stötdämpare i någon vecka nu och har fått 2 bra erbjudanden.. erbjudande ett är Gjerths sportsänkningssats och det andra erbjudandet är begagnade?! sachsdämpare som har gått 8mil. de begagnade sachsgrejerna är ju trots allt begagnade. gerths produkt är en no name produkt.. Gerths är billigare, sachs är erkännt bra.. båda valen innehåller dämpare och fjädrar runt om. prisskillnaden är 400kr.... hur skulle du gjort?? David.. "The unattainable is invariably attractive" |
| Jag skulle ha tagit Sachs... | |
Deliq |
Sachs, utan tvekan... M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Sachs, inte helt otippat ;-) Tänk även på att du har 10% rabatt på NYA sachsdämpare om du är medlem i BMWCS eller BMWSC, och handlar hos Autoexperten! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
hade hellre köpt beggade sachs än nya noname, speciellt om dom sachsarna bara gått 8 mil... som Kalle Hansen säger, glöm inte bort din rabatt om du är klubbmedlem! MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.