|
|
|
|---|---|
|
Jag har två problem: 1. Eluppvärmningen till sidorutan i bagageutrymmet fungerar inte. 2. Eluppvärmningen till höger backspegel fungerar inte. Någon som kan hjälpa? Tobbe | |
|
1.Är det verkligen elslingor i sidorutan bak? är det inte antennen? om det bara är en tråd så är det med största sannolikhet antennen du ser. 2.Troligtvis så är det elslingorna i backspegeln som det är avbrott i. Jag hade samma problem på min 328:a, jag bytte mina på europlusgarantin(1-års beg.garanti) vilket var tur för jag tror att dom är ganska så dyra. |
|
|
Det går att laga speglarna, sitter en smältsäkring innuti som man tyvärr inte kommer åt men man kan lägga en bygel på dess baksida, har jag gjort och det funkar. Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
På sidorutan i bagageutrymmet så är det med största sanolikhet just antennen du ser, jag har då ingen värme där på min..... //tobbe |
|
|
Pinsamt det här med "eluppvärmningen i sidobakrutan". Dock har jag sommartid sett hur antennen!!! lyckas skrämma bort imma på rutan vilket gjorde att jag fick för mig att det var eluppvärmning (någon liten ström måste det gå i ledaren). Man lär så länge man lever..... Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.