|
|
|
|---|---|
| ja..va tycker ni om den? V8 på 400hk låter inte helt fel... | |
|
Finns det någon M-bil som folk här på forumet inte tycker om? :-) 4 Cylindrar är 2 är lite! |
|
| De är sant,men man behöver ju inte tycka den e underbar...nya bmw har de ju vart lite delade meningar om | |
|
Finns det bilder på den eller? Mvh Per |
|
|
Neeeej, ingen V8:a!! Tycker dom ska fortsätta med 6:an, passar mer M3:an. Men de e klart, utvecklingen går ju framåt och nya M5:an har ju V10 så de är väl logiskt. Har inte råd att köpa en på 10 år ändå iof:) Som sagt, finns det några bilder?? Personligen tycker jag nästan inte några nya bilar e speciellt snygga...men det beror nog mycket på att man är så ovan än så länge... När kommer den?? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
ni efterfrågade bild: Länk Den kommer dock heta M4 enligt BMWs nya modellupplägg där coupéer har jämna nummer. |
|
|
Jaha M4! Jag läste nånstans att BMW i framtiden möjligen ersätta bokstaven M med N. Efter M kommer N och med vill man betona att BMW går framåt. Jag vet inte det kan vara B'sh*t också! ------ Länk Länk |
|
| den bilden griegertz länkade är photoshoppad...kolla bara på c-stolpen och det där väcket på huven | |
|
inte påstått något annat.... alla ropade efter en bild på den, så jag postade den senaste bilden som finns på nätet. Den har ju tillkommit efter E90 broschyren läckte ut, tillskillnad mot de andra bilderna: Länk |
|
|
Jag finner det mycket svårt att ha en åsikt om en bil som för det första inte ens visats, och för det andra inte har några officiella specifikationer, utan endast spekulationer. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Nån som vet när den kommer ungefär? Så man kan börja spara menar jag:) MVH: Henrik ///M3 |
|
|
E90 M3 lär knappastdyka upp förrän under 2006, förmodligen under hösten. BMW brukar ju vänta drygt 1 1/2 år med M-modellen. E90 sedan 320i-330i kommer i mars. MVH |
|
B3 coupe |
Jag tyckte bilen p bilden såg grym ut, ungefär som en.... MUSKEL eller en anabola matad boxer |
|
Okej, om ca 2 år då. Hmm..vad kostar den i standardutförande då? 800000:- minst antar jag. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Köpte Auto Zeitung (tysk biltidning) och där stog de om den + bilder...är riktigt fet!! Men enligt dom ska den heta M3. Stog även om nya 3-serien och dom nya motorerna. Exempel: 325 får 215hk 330 får 258hk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.