|
|
|
|---|---|
|
Tjena!!! Finns det någon vänlig själ på detta forum som har ritningen på flänsen till Mitsu Td04 agg, då skulle jag bli mkt glad om han/hon ville dela med sig !! Har ev fått häng på ritningen till grenrörs flänsen till 325 m20b25 motorn, men även denna kan vara intressant!! En fråga till !! är org spridarna på 325 motorn hög eller låg ohmiga ??? Mvh Christer J krokodilen_73@hotmail.com C,j | |
| Spridarna är högohmiga. | |
|
Det funkar ej med låg ohmiga med andra ord eller ???? Mvh Christer C,j |
|
| Jo om du kopplar motstånd i serie, annars går nånting sönder | |
|
finns ett flertal olika flänsalternativ till TD04 serien, vilken har du? /Per |
|
|
16t är det tänkt iallafall !! ev 18-19 Är lite osäker då jag handlar via mellanhand , får exakt info senare i veckan !! Mitsu Td04 + 9-5 ic 5000:- splajans nytt e väl inget över pris eller?? Saken är den att en polare jobbar på stålkonstruktions firma, datastyrd plasma-skärare osv. Dvs filurpris typ 0:-, så jag tar tacksamt emot dom ritningar som ev finns även Garett T25 T04 kan vara aktuellt ! Det gör ju inget att ha lite på "hyllan" så att säga. C,j |
|
|
Ingen som har lust/möjlighet att maila en ritning i min riktning !!?? krokodilen_73@hotmail.com C,j |
|
| Kolla på min hemsida Länk , där finns ritningarna på flänsar till Mitsu. TD04HL -16T. Ritningarna är i DWG format, och kan alltså öppnas med ett CAD program. Du hittar dom under Filarkiv å så CAD-ritningar. | |
|
ok måste först instalera cad i datorn ,har programet på skiva hemma!! Mvh Christer C,j |
|
| Kommer inte ihåg om jag sparade ritningarna i 2004 eller i 2000 format. Ritningar gjorda i 2004 funkar nämligen inte i 2000 eller 2002. | |
|
Kul att det är flera vakna än jag !! slit å släp BMW-izze du skulle inte vilja vara så vänlig å maila över ritningarna i annat format för säkerhets skull !! Typ skriva ut, scanna in, maila iväg ! eller om det helt enkelt bara går att ändra format på dom krokodilen_73@hotmail.com Mvh Christer C,j |
|
|
BMW-izze: Du har möjligtvis inte ritningen på avgasflänsen till M20b25 motorn också ?? ritningarna behöver nödvändigtvis inte vara i skala 1:1 måtten e de viktiga typ! Mvh Christer C,j |
|
|
menar ni en sån här? Länk |
|
|
Ja antar det tackar & bockar, då va det bara resten kvar avgasflänsen mot toppen m20b25 + flänsen som förenar turbon och downpipe ! Mvh Christer C,j |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.