|
|
|
|---|---|
|
Ska välja en ny vinge för min gamla blev stulen. Folksam ska betala så jag vet inte exakt va de får kosta men jag kan inte bestämma mig vilken jag vill ha. Tips på en smakfullt snygg vinge... gärna bild. Finns den att köpa på Dalhems är de ännu bättre ;-) | |
|
Det där beror på hur resten av bilen ser ut med fälgar, kjolar spoilrar m.m. Personligen tycker jag att om man ska ha en vinge på E36an så ska den vara liten. Inga sådana där höga japanska saker och absolut ingen sådan där aluminiumsak. Helst utan men liten om det ska vara nån. En GT vinge kanske. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Den är endast lite "stylad" sen innan... Sänkt, M3GT 17" fälgar, M3 speglar i kolfiberlook. Takspoiler och M3-lister kommer på samtidigt som nya vingen. Alltså inget grovt... Såg nån halvhög dubbelvinge i galleriet igår som va snygg. Har dock inte hittat den att köpa nånstans. |
|
| har du någon bild på bilen | |
|
Så här såg den ut för ett tag sen... Länk Bara smådetaljer som skilljer den nu och då. M3-speglar och bmw sidoblinkers... M3-lister och takspoiler ska som sagt på. Har hittat en vinge som jag gilla: Länk Var kan man köpa en sån? |
|
| det där är ju M3GT vingen | |
| den finns lite överallt...men kolla på www.stylingkompaniet.se dem har flera snygga spoilers | |
|
Har en sån vinge på min bil en "M3 GT klass2 Dubbelvinge" "Hamann" har jag för mig den heter. Finns att köpa på Länk för 6900:- Fast jag köpte min (en kopia) ifrån Länk för 1990:-. Finns under "No name". Bra passform och efter lite finputsning så är det bara att slänga på lacken. Är jäkligt nöjd med den vingen. MVH jimmy |
|
|
GT-vingen är helt klart den snyggaste... ska ha det på min till våren... ---- Min Bimmer: Länk |
|
| M3GT vinge, takspoiler och M3-lister kommer sitta som en smeck! ;-) Hoppas Folksam godkänner grejerna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.