|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Alpina B6 2,8 -86 | |
| har just renoverat motorn:( funderar på att sätta in exctractor å lacka om den till våren.. så den blir topp skick:) | |
|
Mmm ja med. Har en kvar.. |
|
|
o jag har en Alpina B10 3,0 Touring Allrad... en av 70 tillverkade ex enligt Alpina :) Alpina rules! |
|
|
Alpina B10 4,6-98 nr:304 Mvh Kim |
|
| Jag har en B6 -86. | |
|
En B10 3.5 -90 #274 Som jag ska vårda ömt =) |
|
KG Sönju |
B7 turbo E-12 nr 5 |
| b6 2,8 -93 | |
KG Sönju |
B7 turbo E-12 nr 50 |
|
Kg.... har du några bilder så man får se på den snyggaste alpinan någonsin ?? (enl mej iaf).. Billy B-10 Länk |
|
bmw alpina b3 |
finns det snyggare än b3 hehehe mvh |
|
Kör ett halvblod: 320i med drivlina, inredning och instrument från en B6 2,8 -86..Nr:234 Om man nu kan accepteras som en halv Alpina "ägare"..=) Mvh Jocke www.frid.cc |
|
Vantage |
Tjena Mirko. Faan skaffa en riktig bil istället för dessa halvblod (Alpina,M3 mfl.) Faan enriktig BMW ska ha en diesel:-)))) Kolla in 535d alt 335d där finns kraft i överflöd, och kom inte och säg att Era bilar spöar skiten ur dessa dieslar. Testa först och kommentera sedan(visst axet från 0-100 är den chanslös men efter detta så händer det grejor). Värt att prova :-))))) Vantage |
bmw alpina b3 |
heheh nicklas tyvärr så får disel spö både 0-100 o toppfart från alpina så min råd sälj halvblod o köp dig riktig bil (ALPINA) mvh heheh jobbar nu än |
|
Har hittat ett Alpina register som jag tycker alla som har Alpina här på forumet ska regga sig i, så man får se era bilar om inte annat ;) Länk |
|
bmw alpina b3 |
zputnic bra länk du hittade mvh |
|
Number of cars on the register: 116 Nog för att det är exklusiva bilar men några fler borde det väl finnas? =) MVH Micke |
|
bmw alpina b3 |
japp jag ska reg mig snart där mvh |
|
Nu även här Länk Mvh.Morgan Alpina Gemeinschaft BMW CS Alpina cs Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.