|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
267km/h på mätaren på Jaggan, då visar GPSen 253km/h vilket verkar rimligt då katten är elektroniskt spärrad vid 250. Z3an visar konstant 5km/h för mycket med GPSen som referens, i alla fall upp till ca 150km/h. Jag har toppat Z3an till 235km/h på mätaren men hade inte GPS som referens då. /Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
Mike B: Som jag alltid hävdat, SAAB är bara skrot!! :-) Min T4 gick i 268 enligt mätaren (liksom polarens) exakt samma "fel" på båda alltså, vad verklig hastighet var vet jag inte men det var definitivt över 235 som de anger som garanterad minsta toppfart.. |
|
|
220km/h merca e200 kompressor 145km/h nissan king cab 2,5td varje morgon till jobbet 325:an har jag inte kört mer än 170km/h fråga mig inte varför det inte är mer för den toppar väl 300 minst eller?? |
|
bole |
225 km/h i min 323a....testade en kväll på E6-an 231km/h ska den toppa |
bole |
iofs roligt för era försäkringsbolag att läsa detta :P |
|
500km/h med min 528i sen small toppen....INTE Finns de inge roligare att skriva om... snart kommer alla sitta i en bergvägg platta som pannkakor iallafall... Mvh Jonah |
|
| Jag körde i ca 220 km/h med min tidigare porsche 928 på e18 norr om åkersberga för några år sedan. Annars har det varit långt därunder... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.