|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| kørt i 265 km/h enligt mætaren med min m3 | |
|
280 km/ h med M3:an på motorvägen mellan Borås och Göteborg. |
|
|
känns hårt och säga det men det var en trimmad volvo v70 i 260km/h "Plasthandtag Är För SmåHandlare"...=) |
|
|
290 på mätaren med båge zx9r 270 på mätaren med min gamla m5 touring 1994 71,4 knop på gps hydrolift f20 med trimmade mercury efi |
|
|
m5 nicke... Erkänn att båten kändes snabbast! ;-) |
|
| Tja... 299km/h mätarfart med hojen.. Gixxer 1000... | |
| 180 på en bred o lång flygraka. vågade inte gasa mer då mina däck inte var så jätte bra. | |
BmwMutte |
280 mätar fart |
|
Fick hålla i spakarna på en sk60 i drygt 650km/h. Flygplan kanske inte räknas? :) |
|
|
190 knyck i firmabilen som är en V70-98 och hur stadig som helst. I 525:an-91 har jag dock inte vågat mig på mer än 180 knyck pga glapp i styrsnäckan och instabilitet i största allmänhet... |
|
|
Sug på denna då!! 200 km/h mät fart i en full lastad Ford transit -00 ner för branta sidan på Hallandsåsen!! Det var nästan så det varit skönare o sitta på utsidan o köra istället för inne i coupén!! Tror att hag hade lagom sura vinterdäck på oxå.......Idioti??? Jepp!! MVH BJÖRN |
|
|
1BJÖRN! För att inte tala om den här!Har du tänkt på att Jorden åker runt solen i en fart av 30km/sekund!(10800km/tim?Det är rätt snabbt också! /A |
|
| 195-200 km/h med en ford sierra -92 ååå va den grät "släpp gasen snälla" !!! :) | |
|
Har kört Malmö,Stockholm på 4 timmar under en natt.Resten kan ni säker räckna ut vad gäller min medelfart BMW e lag |
|
|
Hehe!" BMW e lag |
|
|
280Km/h med en 993. E4-an verkade jävligt smal, handsvetten var drypande. 280 km/h utanför Helsingör när en Maranello ville köra i kapp med min M3 -E36. Kompisen yrar fortfande om tilltaget. Maranellon drog i väg med föraren glatt vinkande. För de lagliga: Ingen annan trafik på vägen bägge gångerna, ganska säkert. M3/// Mullret |
|
|
111Km/h mätarfart med min BMW750. På motorvägen mellan Linköping och Jönköping , precis innan jönköping där i nerförsbackarna det var nyasfalterat och har 4-kolvsok så det kändes rätt säkert endå. Ville inte dra på mera , var sen tisdagskväll och det var flera andra bilar någon kilometer längre fram på vägen.... "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
|
Vägen mellan Halmstad o Göteborg, 230 mätarfart me 325:an, Men var tvungen o slå av, Fanns lite kvar o ta av " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
|
Teknikens värld testade S40 T4 mot 900 Talladega för ett antal år sedan. Där fick de upp saaben i 237km/h med mätutrustning och då var det 237 på mätaren också. Den diffade inte en kilometer. Mina "bravader" BMW 325i-89: 220km/h sen vibrerade hjulen lite för mycket. Saab 900 Turbo -95: 230km/h. Volvo 740-87: 180km/h |
|
|
Snabbaste på vattnet hittills: 68mph (c:a 109,4km/h) Med min 1200cc jetski. det är rätt ok för att vara i ett så trögt media som vatten.. /Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.