|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla.. Tänkte bara berätta att jag smällde med bilen för några dagar sedan...riktigt klantigt av mig att köra fortare än man borde när det är riktigt halt men det var ju kul ett tag iaf :( Nu har jag jobbat hårt med en rörtång och hammare och fixat till de värsta plåtskadorna men det ser fortfarande förjäkligt ut, så nu tänkte jag höra med alla om det finns någon som har några bra tips angående billiga ställen som kan fixa till skadorna. Självklart hade man ju trafikförsäkring.. Det är vänster sida fram och bak som har fått sig smällar, stötfångarna är rätt mosade men dörrar, motorhuv och allt annat mår prima. Tacksam för sympati och hjälp :) | |
|
Ajaj, inte kul! Jag är själv på jakt efter någon bra plåtkille och tänkte ringa några firmor i mellansverige i vecka och höra vad de kan göra. Om någon av dem verkar vettiga kan jag posta namn och tele till dig!! Hoppas det löser sig, det är INTE roligt att behöva rikta bulor med rörtång... smällde min förstabil i en stolpe, iofs. baar en volvo 360, men sablar vad tid och engagemang den bilen hade fått. Du har inte funderat på att försöka hitta ny plåt (ekonomi/skroten) istället för att fixa den som sitter? Borde bli enklare och billigare... Gillar du också 80-tals BMW och kanske särskilt E23? Då ska du höra av dig till mig, håller på och sätter ihop en maillista för dessa bilar! |
|
|
jo jag har tänkt en hel del på ny plåt från skrot eller så, du får jättegärna höra av dig om du hittar något intressant!!! hare gott |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.