|
|
|
|---|---|
|
En bekant har köpt en gammal gård ca 10 mil från Stockholm där det ingår en enorm lada! Just nu hyrs det ut platser för husvagnar och bilar under vinterhalvåret. Vad är rimligt att betala för att ha bilen inomhus under vintern? Ingen uppvärmning dock. Automat är bekvämt | |
|
Beror väl lite på om ladan ( byggnaden, inte bilen ;) ) är vindtät osv, men någon tusenlapp kan man väl kanske ta? ___________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
styrman1, Lägger mig inte i prisdiskussionen p g a att jag är väldigt intresserad :) kan du inte maila mig lite mer information om detta? (kolla mail i profilen) Mvh / Peter |
|
|
Det ligger en tid framåt så jag tror inte han kommer ta in några bilar den här vintern. Automat är bekvämt |
|
|
har en bra plats att vinterförvara i, en länga som ligger precis brevid där jag har garageplats...torrt,tätt och allmänt bra :) har varit en gammal tobaksfabrik eller något så där är massa kryddor överallt, så man slipper möss som ger sig på bilarna...ej uppvärmt dock, men det skulle också vara den enda nackdelen! gav 850 kr för ett halvår under förra vintern...mycket bra pris tycker jag! MVH Johan K |
|
| Carpark har uppställningsplatser bland annat i Länsförsäkringars garage i Solna ligger på ca 500 kr i mån enligt uppgift.... klicka på Bilist i menyn Länk | |
|
Betalade 1000:- för 6 månader i en nybyggd maskinhall med larm på en gård. Tyckte att det var ett okej pris. /Martin -jag räds inte långmilare- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.