AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.028

Har 1-serien lanserats? Såg en i Karlstad idag!

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Såg en svart 1-serie i karlstad idag. Måste säga att den var snygg. Speciellt fronten. Tyckte att den hade angeleyes men kan ha fel också men såg så ut i alla fall! Fronten såg faktiskt bättre ut live än nya 5-seriens front.

------
Länk
Länk
Officiella premiären för 1-serien äger rum den 18 sept hos samtliga BMW-handlare i Europa. Men redan nu rullar det omkring en del press-/demobilar runt om i landet.

Kan hända att Autowåx fått hem nån demobil redan, det är inte omöjligt.

MVH
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Då vet jag vart jag ska imorgon!

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
danielb//

Jag såg den på gatan inte på Autowåx. Såg den vid rödljusen-Helmia---> mot stan.

------
Länk
Länk
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Var och provsatt/tittade på en i förra veckan. Riktigt trevlig bil måste jag säga trots det lilla jag tittade på den. Men den blir inte en BMW för ens det kommer sexor under huven enligt mig. Men det finns plats för två cylindrar till såg man klart och tydligt när man öppnade huven :). Fast balansen i dom fyrcylindriga modellerna måste vara oehört bra, motorn satt monterad väldigt långt in.

/Erik - BMW CS #05162
"My car got the famous G-Power deeptone"
mi
305
micro
316i touring -09
523i -99
Det är några bilar ute på smygpremiärer i landet. Jag provkörde en för några veckor sedan i Västerås när de hade två bilar här. Har inte kunnat släppa den käslan än. Såååå charmig och skoj den är!! Och snacka om att dra till sig blickar!!! Inte så konstigt när bilen inte haft premiär ännu.
Och Ja!! Bilen har en underbar balans!
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Den svarta 1-serien har egentligen varit ute i Karlstad ett bra tag, men jag såg den för första gången idag. Min sambo kom hem en dag för en månad sen ca och sa att "jag såg en konstig svart BMW idag"!?, den såg ut som den lilla Alfan. Aha, då förstod jag direkt att hon hade sett 1-serien. Jag blev lite avundsjuk att hon hade sett den före mig, men tillslut fick även jag se den live och rullande.;)

------
Länk
Länk
Njuren
testa den idag och klart är den fin men kvalitetskänslan håller inte nuvarande "BMW-klass"(klassen har sjunkit rejält sen E36/E34 tiden tycker ja) enligt mig,lite väl plastig instrumentpanel och lätta/papp dörrar.Lite budget-bmw .Blev faktiskt besviken över det.Annars fin formgivning och ide.

BMW - i nöd och lust?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.