|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har du satt dit 60/40 satsen? Tar det inte i när du drar på? `Kan du ha folk i baksätet utan att det tar i ? |
|
|
Inga problem för min del... Kör med 225/40-18 Fälgar ET 35... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
| funkar nra men när jag hade 30/15 sats på med de gamla dämparna tog det i som fasen. | |
|
Okej, För jag är trött på att det tar i skärmkanterna när jag accelererar kraftigt!! Men kan det vara att jag har slitna dämpare? " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
Philly |
Vart hittar man FK 60/40 till ett billigt pris! till min e36-96? BMW 4 life |
Philly |
Glömde säga att jag har m-chassi, så min är redan sänkt från fabrik, 15/25 eller vad det är, det kanske räcker med 30 fram? BMW 4 life |
|
tycker du ska köpa en sats på 30/15 den fungerar bra den med JAg har bytt till FK satsen men bytte till mina gamla fjädrar å har kvar FK stötisarna jag har 30 /15 till min å jag har M-teknik chassi å det e grymt bra. Ville inte ha den såå låg pga jag vill inte ha det så stötigt. Så se till att fixa en 30/15 sats till din bil jag e ruskigt nöjd med utseendet å komforten |
|
Philly |
Ok... men var köpte du din??? jag vill gärna ha min ganska låg... BMW 4 life |
| jag köpte från Länk hos gjert | |
nikkieb0y |
köp sellholm grabbar ;) |
Philly |
vad är det? kostar? BMW 4 life |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.