|
|
|
|---|---|
|
hej alla! nu precis när jag svängde in på min parkering tappade jag nyckeln på golvet.. jag tänkte väll inte mer på det men sen kom ljuset upp för mig.. hur kan nyckeln ligga på golvet och motorn igång? ;) Jag kan alltså ta ut min nyckel ur låset efter jag startat motorn... är mitt lås trasigt eller år det så på min model? bilen det handlar om är en 320I 89:a (E30) skumt.... | |
|
jaha ok.. jag blev lite paff bara när nyckeln låg på golvet o motorn va igång.. så jag va tvungen att fråga. |
|
|
SÅ är min vinter bil med!! de e bra de! då går de ha bilen igån när man går inte å bilen är låst! kan man hoppa i en varm bil sen ;) Min bil Länk |
|
|
haha. det hade jag tänkt på! och folk snackar om att det är bra med cupevärmare ;) |
|
|
Hände på min E21:a också. Dock på när jag körde på Knutstorp i våras. Det första som jag kom att tänka på var när rattlåset skulle slå in... Tur att man ska plocka bort sådana onödiga prylar som tändningslåset ;) // Anders |
|
|
Hade en Volvo 240 på ett gammalt jobb förut. Skulle stanna för en pissepaus och vrider av motorn. Tror jag! Nyckeln sitter jag med i handen men motorn går fortfarande. Skapligt paff jag blev! Minns faktiskt inte vad jag gjorde för att döda motorn efter att jag dragit ut nyckeln. Men sen när jag startade igen fungerade allt perfekt sen! |
|
|
lägg i 5:an och släpp upp koppling... så dör motorn... rätt smärtfritt faktiskt... Har man haft sex så kan man inte nöja sig med fyra! |
|
| alltså jag kan sätta i min nyckel efter den trillat ut och stänga av motorn.... | |
|
Jo men nått måste vara utnött då ju! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
| Min nyckel går inte att ta up t-låset med motorn igång, så det ska ju inte vara så iaf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.