|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Överlägset PRINSESS från USA, flickvänen köpte den förra året åt mej, jag har beställt fler iår =) Nån som är intresserad av sånna? dm e lila o luktar myyyycke! "No turbo shit, just real Power" |
|
Njuren |
Lukta bara knes i "privat-taxin" ja åkte med i lördags haha märks dessutom att det säljs alldeles för lite falafel i sthlm BMW - i nöd och lust? |
|
Vinterbilen luktade gammal död japan, så det var bara att bita i det sura äpplet och gå på tips från Volvoraggarna i stan. Köpte en gran äpple och en gran vanilj, öppnade lite lite av varje och lade i handskfacket. Luktar faktiskt helt OK om man lyckas hålla det på en låg nivå! |
|
| Jag har köpt sånt spray med jordgubb sen en som man sätter på ventilationen som luktar vanilj | |
|
Som sagt, i min fars gamla SAAB 900 -82 som härbärgerat en Labrador i 15 år, samt en halvt inkontinent 75 åring, kan jag tänka mej att en doftgran eventuellt tillför något positivt. I nyare bilar borde vara straffbart. |
|
|
Finns det nån wunderbaum som gör att det luktar "nytt" i bilen??? BMW325IM |
|
|
Granar är till för tomtar å epa-raggare. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
| twalle ja det finns sånna som luktar ny bil | |
fjamsetramsa |
Ingen som sett reklamen med Gert Fylking där han släpper en brakskit???? |
|
der_meister_ okej..vad heter den då? BMW325IM |
|
| Är det inte dags för ett oberoende Autopower-test av doftgranar? Fyra personer ur crew tillbringar en vecka i en 760 iL med marknadens vanligaste doftgranar och sniffar. Klockren konsumentupplysning! | |
Jeppe W |
Min son bidrog stort till behovet av doftbyte i bilen när han helt ogenerat valde att tömma maginnehållet i baksätet, på golvet, på dörrsidor, i sidofacket + hans egna kläder samt bilbarnstolen...men en doftgran i bilen...??? Nej Tack! :P |
|
BMW original läderbalsam om man har skinn. Även skumrengöringen funkar oxo, luktar nytt och fräscht. Ett bra tips jag fick var att sätta in en torrboll (fuktslukaren) dålig lukt kommer oftast av att det är fukt i bilen. //Stefan |
|
|
Jag tror på denna Länk Fin o se på men doftar inte allt för mycket ;) Länk |
|
| jag fick en röd liten gummidrake av min syrra som hon köpte i usa. den har jag nu haft i 2 bilar o den luktar fortfarande.doften är inte stark men den finns där. luktar som i en ny bil enligt mig. mycket trevligt :) | |
| Very Berry på micro luktar jäkligt najs faktiskt | |
|
Varför tänker jag alltid på en gammal Amazon när någon säger ordet doftgran? Å andra sidan skulle jag kunna tänka mig en doftgran med den kombinerade lukten av "nybils-läder-aluminium-kolfiber"... |
|
|
vad ska man ha, istället för gran, vill att det ska lukta ny bil, men inte som en del "nybils dofter" som luktar, ursöäkta uttrykst, men horhus... //Danne Länk Länk |
|
|
skogsfrisk(är inte säker på om det heter så) eller jordgubb |
|
|
Green Apple wonderbaum "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.