|
|
|
|---|---|
|
Hur är det med fästet på Uråsa flygfält? //Ticco www.ticco.com | |
|
Det räcker för att köra 10or med bra däck iaf.... Referenser: Audi S2 Kört 11.93 och massa tider runt låga 12or Corvette med 592bhp och massor med gas=) kört 11.1 men när gasen skulle laddas så fick han problem med bränsletrycket och fick lägga ner.... Summa av kardemumma! Det går att köra 10or där, men kanske inte världsbästa fästet... Tänkt att komma? När isåfall? MVH |
|
|
Fråga Kilander då han var där för 2? år sedan och körde!=) |
|
|
Men nu är de väl inte många som har sånt vrid i maskinen som kilander iof.. ;).. |
|
| Det är ju dock sant, men Ticco har ju inte dåligt med pulver i sin maskin heller ju! | |
|
De är iof också sant.. men de går nog fint! |
|
|
Jäkligt sugen på att åka dit asså... Turbo Performance Club arrangerar strippkörning Lördag 21:e augusti. Spana här: Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Klart du ska komma ner och ta med dig lite annat roligt folk oxå... Annars ska en bekant(killen som har hand om tidtagningen på vallåkra) eventuellt ha ett avslutnings race i slutet på september, om det finns nått intresse? MVH |
|
|
Har kört på Uråsa 2 ggr förut och fästet där är det sämsta jag åkt på, om nu inte de asfalterat om. Värre än Arken. Asfalten består av små vassa stenar som mal M/T-däcken till ett fint pulver som täcker hela bakänden på bilen. Annars är det kul där och man får köra tills man spyr :) Rallydäck kanske skulle funka hyfsat där? |
|
| Jag är också sugen att åka dit även om inte fästet är det bästa ;-) | |
|
Kanske inte fästet är som på mantorp men säger som jag sa innan det duger gott och väl till att köra 10or och de är väl bara ett fåtal här på forumet som kört eller kör bättre.... Så ta nu med erat pick, pack och ett gott humör och kom hit=) MVH |
|
|
Lyfter lite..... Blir det några som tänker komma.... Finns juh prispengar att hämta...kom igen nu grabbar....=) MVH |
|
|
Jag kommer. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Gott mos=) Jag kommer vara där och titta tyvärr kommer jag få göra premier tidigt nästa sommar istället..... Men jag lär komma och snacka lite med dig se vem mannen bakom skärmen är hehe sen titta lite på ditt bygge... MVH |
|
|
Jag kommer nog fan åxå!! Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Jag kommer nog fan åxå!! Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.