|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Om det är den bilen jag tror det är, och det är det nog så har den bilen inte M-paketet. Ett M-paket ser ut så här: Länk |
|
|
snyft! ni har så rätt, så ser den ju inte ut, han måste mena att det är efter monterade grejor då(f*n). priset då, är det bra för den bilen endå???????????? kan ju inte vara M-chassi då heller lr? **svara snabbt då jag ska köpa den imorgon!!** |
|
|
zandman: M:et i "din" bil är nog multi-ratten (samma som i m5), m-instegslister och sänkt/uppstyvad chassi. P.S. Farsan har en 528iT-98 och den har dessa grejor, dock 15 tums hjul. Inget M i några papper, men bilen är svensksåld. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
tack b97_knl fler svar/utlåtanden behövs!! ska jag köpa den??????? mvh Zandman |
|
|
Det verkar ändå vara ett bra pris om skicket är fint. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
priset är bra köp den o montera själv ett m paket:) |
|
|
tjo på er! var och köpte 528:an i dag, vilken bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rackarns vad den var snabb upp till 220kmh, huja körde den från s-holm till Gävle och var inte så snäll mot den ;)och endå hade den bara tagit 0.88l/milen i snitt. trodde inte dom gick så här bra och fint och tyst och ......... kan bara säga att jag är grymt imponerad. JAG är LYCKLIG jag!!!!!!!!!!!! "tanke" tur att jag inte köpte A6 2,8q, den var inte ens i närheten av den här |
|
|
ops!! Glömde, lovade ju att lägga en länk till anonnsen när den var MIN och nu är den det, jiiihaa Länk: Länk |
|
|
zandman: Gratulerar! :) Tog du en sväng via Autobahn för att prova på den i 220 km/h? ;-) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Skall vara AUT inte manuell på 528 :( | |
|
zandman: Grattis! Snygg bil ;) /Lasse Länk |
|
|
kolla upp utr.koderna på den nu och jag har iallafall M-chassi, M-läderratt samt M-vxl-spaks knopp. samt hehe "rökpaket" tvi f*n! vad innebär exakt M-chassi?? sänkning fårstår jag men är det andra dämpare, krängningsh. mm?? |
|
Helga |
Lycka till zandman!!! Du har med all sannolikhet gjort en bra affär. Hoppas att alla som icke gillar BMW och ändå ids vara här delar din glädje. MVH Helga Helga |
|
Den var riktigt fin och gick bra!!!! |
|
| Varför tog han inte budet på 110000:-? | |
|
Bekymra dig inte så mycket!! :) Kör så det ryker, och även om det inte ryker så kör du!!! he,he,he!! |
|
|
hoho Ander.n var ut och testade den när jag kom hem, han såg ut som ett lyckligt litet barn när vi tvingade en V70 åt sidan och drog om. (ja mena, V70:ian hade väl inget i den vänstra filen att göra:)= själv kör han en 855GLT -97, så viss fårståelse har jag, hehe PS! tack för alla svaren/synpunkter |
|
|
Ja,ja snart så!!!!! :) Hoppas jag, he,he |
|
|
M528, vad är det för tokerier, att göra bilen slöare, tristare,mindre responsiv samt gå miste om BMWs paradgren, manuella växellådor??!!! /Simon |
|
|
zandman grattis till en härlig bil! Vågar jag fråga vad den kostar i försäkring?, jag står i valet och kvalet när det gäller bilköp har testat ngn V70 T5 som skulle duga till åretrunt bruksis att jag är volvo inriktad just nu beror just på bruksisfaktorn vill inte få ont i magen varje gång ngn har skitiga skor mm i min BMW, samt att jag tröttnat på försäkringskostnaderna hos BMW. Jag får ge ca 6-7000 helår helförs på en V70 T5 och där ungefär går min smärtgräns just nu när det gäller försäkringar. Men hur mkt kostar en 528? jag vet ju hur oändligt mkt skönare och roligare dom är att köra än en Volvo. hur många T´n och R volvon än har på bakluckan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.