AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
867

Var finns den lilla M vingen till e36 cab?

bj
74
bjohari
Bmw 328 CAB -98
tja grabbar!!!

som rubriken lyder, är det någon som vet var den finns och köpa kanske. jag syftar på den lilla M vingen som sitter på bagageluckan.

nån som vet kanske?

tacksam för svar.
finns på Länk
Du kan ju köpa en original på BMW också grundlackad tror jag till och med att den är. Kostar 1200:- - 1300:- nånting har jag hört.

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Tror till och med att du kan beställa den med färgkoden på din bil så att du får hem den klar att montera.

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Jo
272
Johnken
523i F11 -11
En sån där vinge skulle man nästan inhandla, diskret men ändå läcker. Man måst nästan höra med bmw om den går att få lackerad! Vore ju perfekt!!

B M W - Do I need to say more!
bj
74
bjohari
Bmw 328 CAB -98
spookshow skall ringa till bmw och titta om det är så som du säger så är det ju värt, 1200-1300 kr är väll okej..

power_ G2stylings vinge passar den rakt av på min cabbe? har du någon aning om det kanske?

Ja gör det! Vore kul att veta säkert. Tror den kostar runt 1200 grundad och 1700 eller nå lackad..men vore ju kul att veta exakt!

bj
74
bjohari
Bmw 328 CAB -98
var på bmw group i göteborg idag och kollade priset på vingen. 1366kr för vingen grundad inkls dubbelhäftande tejp och en sprej burk med min lack på bilen. skall bmw lacka det själva så kostar det 2777kr totalt, men jag kommer lacka det själv.

bjohari
Oj kostade det så mycket mer att få den lackad?! Men 1366:- för de grejerna var ju inte alls farligt ju!

Visa användare
401
seastream
118d -08
Kolla på tro det eller ej:) Danmobility.se, där har dom lilla m-vingen till både e46 o e39, sån har jag på min cabbe, kostar 499:- har jag för mig.

Seastreams Garage -no compromises
Är den bra den då? Danmobility brukar ju inte ha högkvalitativa prylar om man säger så...

Visa användare
318
Robert Sahlin
320i Coupe -95
Ferrita sportsystem
Seastream: Krävdes något arbete på den innan montage? Har du fler bilder utöver den du har här? :)
Maila dem gärna...

mvh
Robert Sahlin
Visa användare
401
seastream
118d -08
Har tyvärr ingen närbild på den, fick spackla nån gjut-grop innan lack, annars behövdes ingen mod., är tillverkad i abs-plast.

Seastreams Garage -no compromises

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.