|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Måste tyvärr jobba på lördag :( Hade ju sett fram mot det här.... Kanske hinner titta förbi en sväng efter jobbet om de inte hinner stänga. |
|
|
Jag hoppas jag kan komma loss till dess. Det är ju trevligt att "samåka". Och svaret på frågan om jag åker från e-tuna är Nja! Jag åker till och med längre då jag bor 2 mil utanför etuna numera. Jobbar endast i etuna...... Men i och för sig så tycker jag att det skulle vara trevligt med en Z:a träff i nästa vecka också, och kanske tar det istället, då det passar bättre tidsmässigt. Men vi får se, man vill ju inte missa den här utställningen då det är mkt godis där...... /B |
|
|
Jag finns på mobil 073-312 10 17 imorgon om någon är lite sen och vill att vi skall vänta. /Caspar Länk |
|
|
regnar det så skippar jag det. annar ses vi kl 11 imorgon. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
VÄDRET TILLÅTER NOG ÖPPET SÅ JAG KOMMER FÖRBI I TOLVTIDEN ! Har inte möjlighet att ställa ut ! SKALL KOLLA MED POLAREN OM HAN HAR TID, HAN JBBAR DOCK TILL KL TVÅ. Några som skall mötas upp kring denna tid ? Blir det någon samling av Zòr utanför ? "Z4 love it" |
|
|
Hmm kanske kommer möter upp på Bilia Haga norra ! "Z4 love it" |
|
|
Vädret ser ut att klarna upp, precis som prognosen sa igår. Ser fram emot en toppendag i Slottsmiljö. Vi ses cid 11!! /Caspar Länk |
|
| Hur var träffen? Bilder? | |
|
Jodå, det var trevligt. Vi blev tre stycken (jag, Z3c och Pgr69). Sedan fanns ytterliggare 2st Z3'or (en i BMW's "monter") på plats och 2st Z4'or. Givetvis fick vi köra upp till VIP parkeringen.!! :-) Det var mycket Ferarris på plats, kändes osm en riktig dussinbil, men det fanns en hel del speciella bilar tex sveriges enda Donkervoort Super Eight, en Maybach mm mm... Godis mao /Caspar Länk |
|
|
:( och jag som jobbade bort hela dan, jaja får ta igen det på träffen i veckan. /Chrille |
|
|
Länk Här är lite bilder från rosersberg. /B |
|
|
Weisman Roadster var den absoluta höjdpunkten från BMW perspektiv. Man får en sån otrolig habegär!!!!! Sedan var ju Lamborgini Miura min favorit. Fast Caspar fastnade visst för lilla Superåttan. storsta intryck: Maybachs bromsar. det storsta bromskiva jag har hågonsin sätt. och den hade två 6-kolvs ok på samma hjul!!! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Weisman Roadster var definitivt en höjdare. Kanske lite för lite prestanda i förhållande till pris (var det 900K??) men en design som var otroligt läcker. /Caspar Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.