AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.141

Z3/4/8 på Automobil Classic 28 AUG - Rosersbergs slott

Sida 2 av 3
We
122
WeEeE
Z3 2,8l -97
Låter bra eFx. Fast bor lite utanför U-a.
Men vi kan väl träffas vid Statoilmacken i Knivsta, det är ju på vägen.

Bara vi får en tid så...

eF
900
eFx
520d Touring -09
Inte helt 100% på att jag kan åka dock, får återkomma!

(vilket håll bor du åt?)

/eFx
We
122
WeEeE
Z3 2,8l -97
söderut, Knivsta... Så det är ändå på vägen.

Beror sig lite på vädret är det hyffsat - bra åker jag annars skiter jag i det.

eF
900
eFx
520d Touring -09
Okidok, blir nog samma här..

/eFx
det verkar nog samma för alla.
men det att aställa ut betyder att man inte kommer därifrån på hela dagen...ska vi verkligen ställa ut?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

We
122
WeEeE
Z3 2,8l -97
Tycker att det skulle vara en kul grej att ställa ut men det beror sig på er andra. För mig spelar det inte så stor roll.

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Jag är med på att ställa ut om någon ordnar det som behöver ordnas. Håller med övriga dock regn=stanna hemma..

/Caspar
Länk
We
122
WeEeE
Z3 2,8l -97
Vad behöver ordnas då??? Och hur många är med om det inte regnar. Nån som är helt emot att ställa ut eller?

är det anmälan du menar Caspar?

____

Visa användare
165
Göran Benjamin
635CSiA -84
2002 -75
320d -12
2000 Touring -72
318i -88
Hej Z:or,
BMW Club Schweden, Stockholmssektionen är anmäld och har för avsikt att ställa ut äldre klassiker upp till årsmodell -90.
Eftersom det inte har varit någon större rusning till platserna så föreslår jag att Ni kommer in på vår anmälan och på så sätt samlar vi alla BMW bilar på ett ställe. Det gick ju bra förra året.
Göran Benjamin
Ordf.
BMW CS
Stockholmssektionen

Inklipp från BMCS gästbok;
Dags för Automobil Classic Cars i Rosersberg lördagen den 28 augusti.
Stockholmssektionen av BMW CS har reserverat c:a 10 platser. I år är tanken att samla BMW classiker i fösta hand upp till och med årsmodell -90.
Incheckning senast kl. 09.45, utcheckning tidigast kl. 16.00. Max två personer/fordon fri entre, gäller endast vid incheckning senast kl. 09.45.
Öppet för besökare kl. 10.00 till 16.00.
Förra året hade vi två pristagare, varav "Peoples Choise eller Concors de elegance" som förnämsta pris. Vi har något att försvara!
Hör av er till
Göran Benjamin, Ordf. BMW CS,Stockholmssektionen
Tel. 08-603 11 48
Mobil. 070-597 65 09
eller skicka e-mail
läste på automobilClassics hemsida att bilar som ställs ut får inte vara modifierade. där rycker nog min anmälan :-)

____

Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Tomas: Det där tror jag inte ska vara något problem! Imprezaklubben har varit där tidigare år, och deras bilar har definitivt inte varit i originalskick...
Låt förresten inte dåligt väder hindra er från att åka dit, de senaste tre åren har väderleksrapporterna ALLTID visat dåligt väder för lördagen, men sen har det ändå varit uppehållsväder nästan hela tiden. Undantaget var förra året då det började regna vid 13-14-tiden...

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
OGöran: det var trevligt offert!
Vad säger ni grabbar? hur många blir vi då? Caspar, Beppo, WeEeE, eFx, jag, har jag missat någon?

____

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Z3c: Låter som en bra idé. Skickar Du info till Göran?? Behövs regnr?? Eller har Du mitt??

/Caspar
Länk
Maila eller ring till honom direkt. jag själv är lite tveksam till morgonstunden...tror att tjejen åker bort i helgen så risken finns att man går ut på fredagskvällen och inte är helt återställd till kl 8...
jag återkommer imorgon då kanske är det oxå säkrare uppgifter om vädret.

____

eF
900
eFx
520d Touring -09
Jag kommer tyvärr ej!

/eFx
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Lördags em skall bjuda på strålande sol efter en regning morgon enligt Aftonbladet.

Z3c & Beppo skall vi mötas upp någonstans för att sedan sammanstråla med WeEeE??

Vad sägs om Bilia Haga Norra (stora parkeringen utanför Volvoaffären) vid 11?? Var möter vi lämpligast upp Dig WeEeE??

Någon mer som känner sig manad??

/Caspar
Länk
11 låter super! Bilia parkeringen oxå.
Beppo du åker från E-tuna?

____

Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Kanske man glider upp också...
Beror på hur mycket man hinner fixa till bilen :-)

Om det blir så så kommer jag till Bilia då det inte verkar vara någon som vill ställa ut.

/Mvh
PG
pgr69: då kanske håler jag dig sälskap en bit på vägen hem då! jag ska möjligen till Norrköping efteråt...

____

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.