|
|
|
|---|---|
|
Jaha... Då har klubben för oss om yrkar dödsstraff för biltjuvar fått ännu en medlem. De fick inte med sig nått av värde, men bilen var inte söt efteråt. De hade bland annat försökt bryta loss armstödet mellan framsätena med kofot, eller nått liknande. Varför det? Vad finns det därunder som kan vara intressant? ...Jo alltså, en E46 gällde det ju... Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. | |
tvåtakt |
Ingen aning, men när dom bryter sig in i E39 så brukar dom också vräka loss armstödet . Jag har en teori om att dom letar efter ett förvaringsfack typ på E38. Vad vet jag... |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nja centralmodulen för Airbagsystemet sitter visst under armstödet på kardantunneln :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Ja det verkar vara organiserad verksamhet. Vet en som hade problem med att bilen inte startade. Vid en närmare titt så hade någon klippt av alla sladdar till bensinpumpen och tagit med sig den. 8 tusen kostade pumpen, så där var det någon som visste vad han behövde =DD Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
OK... Så när de inte fick igång den så försökte de sno airbagarna i stället. Låter logiskt... Men biltjuvar är väl inte direkt de smartaste typerna på jorden. Enligt killen på verkstan var de dessutom klåpare, som behövde gå så illa åt dörren :-( Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Ja min polare har ju inte fyllt i här än så då gör jag det. Hans polare blev av med sin airbag vid inbrott för ett tag sedan. Helt otroligt... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
tvåtakt |
Det sitter ingenting under ditt armstöd. Det var nog förvaringsfacken dom var ute efter. Dom gillar att bära grejorna i dom ,typ. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.