|
|
|
|---|---|
|
Hur tycker ni jag ska göra med min toppackning. Som de verkar så funkar det inte för de flesta vilket tyder på att den troligen är dåligt. Några alternativ. Oringa på något sätt (tveksam funktion) Annat "lim" t.ex. hydraultätning (inte kul när den ska loss) Oringa och köra med en orginal packning (dvs 2500kr åt skogen) Någon som vet vad man får för komp om tar hög komps kolvarna från 85-86 och svarvar dem raka med orginal toppackning? | |
| Plana block å topp sen ska det väl funka? Hur många av dom som pajjat har planat block och topp? | |
|
Min köhler packning funkade inte men det läckte inte mot block eller topp utan imellan skickten på packningen, nu är allt ihop skruvat igen med alla skickt limmade och med annat lim så nu får vi se om det funkar.. mvh stefan Bygget samt forum finns på www.insanity.se Länk |
|
|
nu vet jag att den här tråden är gammal men är det någon som fått det att fungera med khöler packning? har en 3mm khöler special packning liggande,,, den har lösa stålringar runt cylindrarna. ?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.