|
|
|
|---|---|
|
Vilka alternativ finns det att byta växelspaksknopp till? Skulle behöva lite webbaffärer som säljer växelspaksknoppar. MVH Viktor Nord | |
| Tillägga att det är till min bil :) 325i -93 E36 | |
|
Jag tycker du ska satsa på en M-knopp m belysning... Strömmen drar du från askkoppens belysning bredvid handbromsen... Finns ett par på www.schmiedmann.com ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Personligen tycker jag att det är lite bökigt att dra ström och sånt(kanske för att jag inte kan :-) Har sett att det finns knoppar med batteri. Hittade en i aluminium på nätet för 149kr på x-trapris, (se Länk ), men växeldiagrammet stämmer inte med min. Backen ligger på fel ställe. Nu gör ju inte det så mycket men nån som vet av något annat ställe med liknande knoppar?? Knoppen som sitter i min bil nu (bmw original) är ju liksom lång. Hur ser det ut när man tar bort den och sätter dit en rund? |
|
| Eller vad tror ni om denna? Länk | |
| Varför inte köpa en fin, bra och "rätt" på bmw. Kostar ju runt 500 spänn.. | |
| Jag handlar aldrig mer på DanMobility! Bara skräp! | |
| Länk | |
|
Kolla in "Växelspaksknopp med inbyggd belysning - ORANGE (prototyp)" här: Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.