|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
*dråsar ner* En till BMW-fanatisk tjej här, kan inte bli annat när man kommer från min familj, 4 körkorts berättigade och 5 BMW =) |
|
|
Finns oxå här :) Älskar BMW....finns inget bättre! |
|
|
Instämmer, skönare bil får man leta efter - Min kille ligger i lä nu :) - och har inte en chans med sin Audi :) ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - THE BEST A GIRL CAN GET |
|
|
Inte nog med att det har kommit fler tjejer...dom fortsätter den feminina "trenden" här inne och har bilar med riktig motor i! =) Det ska inte bara gå snyggt....det ska gå fort också! "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
|
Anna: Med tanke på Jasmin och Kikkis bilar så har du för liten. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Håller med...storleken har ju betydelse :):):):):D ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
| Micke: Du vet inte vad som kommer att lura under den huven längre fram! ;) | |
|
Kikki: Det har jag oxå alltid sagt men ingen lyssnar på mig. :-)) Anna: Jodå, du! :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Jag lyssnar på dej, ska du veta ;) Anna: Funderar du på att byta motor, eller blir det kompressor? Är det inte bättre att byta bil? ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
Kikki: Ahhh, äntligen.. :-) Gillar bilden i din profil, precis lagom "dimmig" så man måste kolla noga. ;-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Jag tackar, tog bilden idag...blev nån slags dubbelexponering ;) Men tittar man noga så ser man vad det föreställer, som sagt :D Blev ju 2 flugor i en och samma smäll.... ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
Jaså, jag trodde du Photoshopat den. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Då trodde du alldeles rätt, skulle bara testa om du va med :):):) Jag la först bara in bilden på bilen, men då togs den bort :(... Så då hittade jag på detta i Photoshop istället, och det verkar ju funka bättre ;-) ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
Förstår att den togs bort då, det är ägarna vi vill se i profilen. Galleriet Länk är till för bilarna och därmed "porrsurfning". :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Kicki: Lite förändringar är planerade, men inte bilbyte, motorbyte eller kompressor. Men det lär bli mer kraft iaf ;) Läste din profil också...kul med fler med samma intressen. Ja, fast det där med skoter går ju bort. Huvudorsaken är ju att snö är något som inte finns här nere i större mängder. Micke: *S* Ja, jag vet att du vet... |
|
|
Anna: Man blir ju nyfiken på vad du ska hitta på under huven, nu vet jag!!! Den ska ju chippas ;) Synd att du inte bor närmare, då hade vi ju kunnat träffats på en fika :) Känner ingen motorintresserad tjej som jag kan prata BMW med :( ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
Kikki: Hur gjorde du det i Photoshop så du fick två bilder på samma foto? //Schnitzer |
|
|
Kikki! Det där var faktiskt snyggt! Med tanke på att jag har en exakt likadan bil som Du, så kanske jag skulle testa samma grej ;-D och byta ut mitt "strikta" bilförsäljar-foto... Gott nytt år på Er, allesammans! Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Schnitzer: Jag öppnar bmw-bilden i PS sedan öppnar jag bilden på mej själv kopierar den och klistrar in den på BMW'n, då skapas ett nytt lager, sedan väljer jag en lägre opasitet på lagret med bilden av mej själv tills BMW'n framträder som jag önskar. Hoppas du förstår...;) Sedan är det bara att exportera bilden... KRAFTWERK: Tack för komplimangerna, hoppas du lyckas med bilden, och Gott Nytt År på dej med, och alla andra! Tack oxå för ett kanonforum, superkul att vara här med alla 3vliga människor ;) Mvh Kikki ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
Kikki: Tack! Jag ska prova och se om det fungerar! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.