AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
7.548

Är många tjejer medlemmar här?

Sida 2 av 4
Svärd
Tessi>Ja, då får man hålla ögonen öppna när om ifall man möter nån av er... Själv kär jag ju 740 som du kanske ser... Kanske dax att ordna till en BMW träff någonstans på ön. Skulle ju vart i sommras så hade det kommit mer folk, men så är det... nästa sommar kanske... BMW träff vid Kruttornet och BMW-kubb i Almedalen...

///Martin
Deliq
Vi har ju Maria i Jönköping med sin Z4
Sedan finns ju Teres och Rally-babe i Gävle/Sandviken
men de verkar inte ha hittat den här tråden än...

Så nog finns det ett gäng aktiva BMW-tjejer alltid.
Bara trevligt att det blir fler.

M V H // Dennis L.

"Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket"
å sen så finns ju bl.a bmw_patricia, yoodina m.fl också men sådär aktiva

___
Mvh
Patrik N.
Svärd
Tess: En 320i -99 har hon i Hemse, tror hon heter Ulrika...

///Martin
Pe
86
Petra
Bmw 328 Coupe
Jag finns med här :-)

Petra
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Petra jag måste säga att du har bra smak vad gäller bil, toksnygg! Påminner mkt om min faktiskt :D

///Foppa
Pe
86
Petra
Bmw 328 Coupe
Foppa: Jag tackar så mycket :-)

Petra
Petra: säger en sak Länk MUMS vad läcker den var :)

___
Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk
Pe
86
Petra
Bmw 328 Coupe
Håller fullständigt med dig :-)

Bilen ser lite annorlunda ut nu bara :-)
Men till det bättre tycker jag.

Petra
jp
464
jpn
523im -99
ja den röda e36 coupen var J-vligt snygg! ;)

B-M-W
little goddess:är 324tds:n original eller har ni trimmat upp den?

helgonet
Svärd
Tess: De va inte du som stod parkerad brevid min 740 på Ö&Bs parkering i Söndags? En E36 med en tjej i var det iallafall... Alltid lika trevligt att se sånna...

///Martin
Te
9
Tess
Bmw 325i -93
Svär> Ledsen att jag inte har svarat va.. men jag har varit lite bortrest den senaste veckan.. Hmm... på en söndag.. tror inte det...
Men du kan inte missa mej för det står streetracing gotland i bakrutan och tess i framrutan.. ---allt för att reta folk såklart..
Hehe.....
Men jag tror inte det var jag.. brukar i och för sig vara där rätt ofta för mina kompisar jobbar där men just det söndagen jobbade jag nog...

M-Power
Svärd
Tess: Okidoki, då finns det alltså ytterligare en tjej med BMW på ön... :)

///Martin
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
M5Bitch:

Ett riktigt "kalasnick" :)

Hjärtligt välkommen till forumet! Tycker för övrigt att det är jättekul att det kommer fler o fler tjejer, med ytterst god bil-smak, hit :)

Mvh
Anders

BMW - Liebe auf den ersten blick...
320-325
mm bra är det verligen :) bra me chicks .. då skärps snacket lite bland killarna.alla blir så inställssamma. hehehe. men som sagt kul är iaf.

mvh johannes

Supra MKIII
750iAL
mmm det va inte illa..detta forum kan ståta med bilar brudar o väluppfostrade pojkar som pratar leksaker med varandra...positivt menat..

Har genom åren varit med i olika forum då jag bytt lite bilmärken(fy skäms på mig)
kan säga att nivån i detta forum e såå hög...till motsats till TPC zatzy mm mm där alla MÅSTE bräcka dom andra hela tiden..har en kille köpt en tex ny stereo för 40 000:- så har nästa gubbe i inlägget köpt en för 60 000:- o den tredje undra vart bilen står..
Såå låg nivå..glad över att nivån e högt satt här..o välkommna TJEJER..Ni behövs på forum träffar mm mm
Mvh Jonaz bmw 750iAL -alla gillar väl glidare:-)

Visa användare
72
Kikki
740ia -93
Hej jag är ny tjej här!
Kul att det finns fler tjejer som gillar fina bilar, köpte en BMW 740IA i julklapp till mej själv, så nu vill man bara vara ute och gasa hela dagarna...;-)
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Grattis till nya bilen och välkommen till forumet!
Bra bilval helt klart, mkt nöje! Och se där, du bor ju i grannkommunen Timrå till och med :)

///Foppa
Hej Kicki!

Kul att kunna välkomna en tjej till hit till forumet. =) Vi är inte många...men bra! ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.