AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
7.546

Är många tjejer medlemmar här?

Sida 1 av 4
M5
4
M5bitch
M5 3,6 -91
tjaloj!

kanske verkar lite konstigt att en tjej skriver i forumen på en mansdominerad sida =)....

kanske finns nån annan bmw tjej där ute...
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Vad jag vet så finns det fler tjejer än du som brukar skriva här på forumet...Visst är det lite mansdominerat här så det känns kul att det finns tjejer som du som vågar sig hit ;)

BMW CS Nr:05043
Mvh Ricke
M5bitch:

Länk

Länk
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Det finns en o annan tjej som sitter o lurar på forumet men fler är givetvis välkomna!

Välkommen till detta eminenta forum för gravt Bmw skadade människor :D

Mvh BJÖRN

Välkommen! Alltid trevligt med lite fler tjejer! :)

MVH / Jacob
instämmer i kören

___
Mvh
Patrik N.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Min flickvän brukar vara på Autopower. Hon har en 535i samt att hon har haft bl.a. en M5 -91.

//Schnitzer

*Svenska M5 E34 Registret: Länk
*Svenska M5 E39 Registret
M5
4
M5bitch
M5 3,6 -91
trevligt att man e välkommen!
jag kommer säkert att komma me en massa korkade frågor framöver =)
M5bitch: Finns inga dumma frågor bara en massa dumma svar. :)

Glöm inte att du finner mycket information via sök-funktionen.

MVH / Jacob
Te
9
Tess
Bmw 325i -93
Jo, men visst finns vi...
Jag är en i alla fall..
Synd bara att det inte är fler.. vi får jobba på att få in fler tjejer i forumet..
Eller vad säger du M5bitch????

M-Power
Svärd
Trevligt med tjejer som är bilintresserade, och extra trevligt om det gäller BMW... Men att en av dem bor på Gotland blev en glad överraskning... :) Känner inte till några fler gotlänningar här heller...

///Martin
Några är vi allt som ligger i med frågor och inlägg! Du är varmt välkommen!

Förövrigt bara älskar jag ditt nick! =DD
Det finns några brudar här de e coolt..
Te
9
Tess
Bmw 325i -93
Jo, visst finns det gotländska tjejer sin gillar BMW...
Jag vet i alla falll två stycken. jag och Min kompis Jessi..
Vi är stora BMW-älskare..
Det är ju bara något visst med att köra bmw... Det kommer man inte ifrån.
Synd bara att man inte hade råd att ha en helt egen bmw-park hemma..*ler*
Tänk att ha en hel massa olika bmw:isar hemma på gården... ahhh..det skulle vara gött det...

M-Power
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Det "roliga" med de tjejer som uttalat sig hittils här är att de kör "muskelbilar".
En M5:a o en M3, samt LG:s 535:a o Tess 325:a...

Inga 316 Cpt där inte, som väl känns som den typiska kvinno-bmw:n annars :) Eller är det kanske Mini-cab som är den.. iaf enl. senaste numret av Teknikens Värld..

Välkomna flickor ;o)

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
Tess: Inte för att jag vill retas. Men en liten samling finns allt i familjen. Ser rätt coolt ut på vår garageuppfart med min 535:a, sambons 528:a med 3.5 motor och så hans minsting, en 324 tds.
Minstingen går nu mera som ett litet skållat troll efter en lång tur upp till Östersund och tillbaka på semestern där vi fick chans att sota ur den ordentligt. =)
tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Patrik :snart är det i alla fall 1 som kommer att glida runt i en 316 fast dottern får lugna sig lite för det fattas lite till 18års dan:)
Då blir jag en bmw fattigare men desto roligare för dottern.

mvh/micke

Länk

Länk Ny 02sida
Svärd
Tess: Finns en tjej i Hemse också vet jag. Jobbar ibland med hennes far, men nu kommer jag inte ihåg vad det är för modell hon har, har för mig det är en sen E36a...

///Martin
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Jättetrevligt med motorintresserade tjejer! Ni är naturligtvis mycket välkommna!

Just real M-power
Te
9
Tess
Bmw 325i -93
Little Goddess> Jo, lite avis blir man ju att du har en liten bmw park där hemma. fast helt dåligt har jag väl inte heller. Både jag och min bror kör bmw och många av hans kompisar och nästan alla mina kompisar.. Så när vi ses så brukar det vara rätt läckert när man radar upp alla bmw:isar på rad.. Fast det är klart..jag är inte ägare till alla dem..... Får nöja mig med att vara fadder elelr något.. hehe..

Svärd>Jasså det finns en tjej i hemse som gör E36.. hmm..'Jag känner en i Klinte som har en 325- 93.. och sen är det då min kompis Jessi som även hon har en 325:a -93...
Sen känner jag nog inte fler tjejar som gör bmw.. Fast gott och grabbs finns det i alla fall.. Det har väl aldrig någonsin rullat så många (speciellt E36:or )på den här ön som det gör just nu..
Det har sköljt in en rejäl bmw-våg på gotland måste jag säga...

Patrik_N > Jo, men visst vill vi ha lite motor i våra bilar med och lite hästar under huven... Vi tjejer kan vi med..*ler*

Jag tycker det är fint med lite GIRLPOWER!!!!

M-Power
jp
464
jpn
523im -99
kul att det finns några tjejer här på forumet och fler är givetvis mycket välkommna! =)

finns 3st bmw i min familj (samtliga röda)

B-M-W
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.