|
|
|
|---|---|
|
tjena! ja, frågan är ju den om det är någon som haft mycket rost på typ en E34. är ute efter en vinterbil som tydligen är rostig på sidobalkens stomme vänster ytter bak... någon som vet om det är något allvarligt... h/ tjej me tummen mitt i handen =) | |
|
Rost i balkar och andra bärande delar är alltid allvarligt. Om du inte är duktig på att svetsa, eller känner någon som är det: Köp en annan bil. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
låter som rostig tröskellåda tycker jag, inte särskilt svårt att byta, men man behöver tillgång och vana med svets MVH Johan K |
|
| Låter inte som några stora problem om det bara är detta?? | |
|
Om det är rost överhuvudtaget så tycker jag att det är allvarligt. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
jag bara undrar för vi (jag och min sambo) tyckte de va skumt me rost där när det typ alltid annars kanske endast e lite runt tanklocket... jag får skicka över problemet till honom =) inga andra stora fel på bilen i övrigt... ska ju endast köras i vinter medan den andra står i vinterdvala =D |
|
|
Rost är det tråkigaste att fixa fyfan. köper aldrig en bil saom e rostig inte ens billigt då lägger jag hellre nån tusing till o får en utan rost Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
|
Är det rost i tröskellådorna så är väll inte det nått ovanligt för en gammal E34 som har körts på vintern??Jag hade en 525i -88 innan och den hade hål vid varje domkraftsfäste + att plåten under framskärmarna var nästan helt borta!Detta fixas dock lätt om du har en svets och lite erfarenhet av att svetsa på bilar.....Min 525:a gick ju också som vinterbil då jag hade en M3:a -95 samtidigt som jag bara körde på sommaren....så som andra bil behöver den väll inte vara i toppskick utan lite rost här och där får man väll ta eller? BMW CS Nr:05043 Mvh Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.