|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har blivit erbjuden att köpa en uppsättning BMW-fälgar, men vet inte om jag ska slå till. Helt enkelt på grund av att jag inte vet hur de ser ut. Säljaren har ingen bild att skicka och jag får inte ut något av hans beskrivning. Därför vänder jag mig nu till Er, i hopp om att någon känner igen fälgmodellen ifråga och kanske rent av har en bild på fälgmodellen att länka till. Fälgen beskrivs som sådan: 14" lättmetallfälg. Satt originalmonterade på BMW 3-serie av E30 karossmodell. Fyrkantiga hål längst ut mot kanten och relativt stort nav. Såvitt jag förstod skulle hålen även vara aningen nedsänkta. Hm, mycket mer än så vet jag inte om dessa fälgar. Hoppas någon känner igen, eller har en teori, om vilken fälgmodell som åsyftas. Ni som har det, länka gärna en bild på fälgen ifråga, så att jag kan få se hur modellen ser ut i verkligheten. Tack på förhand! | |
|
"Kapsyl" fälgarna. Ser ut så här: Länk |
|
|
Tack för ett snabbt svar! Då får jag se hur jag gör. Det var inte riktigt vad jag väntat mig om jag ska vara ärlig. Men tack än en gång! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.