|
|
|
|---|---|
|
tänkte höra om de finns någon som vet vad de kan vara för fel på min bil.. skulle byta startmotor för den ville inte hoppa igång med nyckel.. å när ja äntligen bytt de så starta den i allafall inte med den där moton.. men i alllafall.. å sen vi gjorde de där så har min el tak lucka kasta in.. den går bra på tomgången men om man gasar så blödrar den bara å svart ryker.. tog bort luft burken å så där nyss å det verkar som om de är olja eller nå som är i insuget.. så om de finns någon som har nå bra tips på detta mysterium så kan ni väl höra av er.. | |
|
jag hade precis samma fel på min 320i 85a testa och byt stift för det kan vara ett tecken på att ringarna börjar bli slita och då slår det igen stiften mvh jimmy |
|
|
jag hade precis samma fel på min 320i 85a testa och byt stift för det kan vara ett tecken på att ringarna börjar bli slita och då slår det igen stiften mvh jimmy |
|
|
okaj.. men ja tycker de e konstigt att allt de där vart när man skulle byta startmotor.. för temp mätaren å elluckan kasta ju in den å.. altec |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.