|
|
|
|---|---|
|
Jag får felmeddelande i bland att jag har för lite servoolja, men när jag kollar ligger nivån lite under nätet, hur tidigt varnar givaren i vanliga fall eller är det redan för lite? Har jag rätt att givaren sitter under kärlet, mao så måste jag tömma behållaren för att byta givare? Det är nivåreglering på den. | |
|
Ingen som vet om det är givarn som kan spöka? Ingen som vet hur lite det ska vara i behållaren för att den ska varna i vanliga fall? Ingen som vet om jag måste tömma behållaren för att kolla den alt byta ut den? |
|
| Var givaren i mitt fall har en trevlig service gubbe som böt den har funkat bra i 2år nu. tror han tog 6 eller 8 hundra inkl givare | |
|
Visst fungerar givarn så att man kan bara sätta en ledare mellan polerna så ger den inget utslag. Orkar inte byta den men är less på plinget i CheckControl. |
|
|
Du har helt rätt! Ryck kontakten till nivågivaren och koppla en .unn kabel mella de två stiften så slipper du felmeddelande. A A |
|
| Tack och bock! | |
|
HEJ byt plats på givarna o se om du får felpling på bromsservo olja--givarfel finns vridet behövs ingen turbo |
|
| Bra idé, det ska jag prova. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.