|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en M535 E28, är den ett bra köp? Vad ska man tänka på? /Alex | |
Gemini__ |
Hejsan Alex! En M535:a tycker jag är en väldigt bra bil. Både när det gäller prestanda och byggkvalité. Gå in på www.ludwigsbilar.se/bmwe28/index.html, klicka dig vidare till beg. tips. Där finns det mycket info att hämta. Ha´re bra! Gott Nytt År på er alla!! //Thomas |
|
Instämmer med Gemini Mvh L Ex:02-?,323-83,323-84,323/2,5,325t-89,325-91,530-77,528-84, |
|
|
Kolla så kamaxeln är bytt. Det är snarare regel en undantag att den behöver bytas vid ca: 14 000 mil. Anledningen är för "mjukt" gods. |
|
| Rosten. Domkrafts fästen, framskärmar mm | |
lizard |
köp skit rolig bil |
| Vad kostar ett kamaxelbyte???? | |
lizard |
inte billigt pga toppen ska lyftas +in köp av kam skulle gissa på minst6-7000:- om man inte kan göra detta själv |
| Håller med Tufve om framskärmsrost o domkraftsfästen o naturligtvis kamaxelslitage o blårök...Vi pratar ju om en bil som eggar föraren mer än en fiat 127. | |
|
Nu är det så att toppen är renoverad och är hur fin som helst! Bilen kostar 14 500:- Bör man slå till???? /Alex |
|
| Hejsan! det låter onekligen som ett kanonköp till det priset...Jag skulle inte sälja min så vrakbilligt,men jag får inse att priserna på dessa äldre E28 är verkligen pressade...... | |
Gemini__ |
--->Alex Berätta gärna lite mer om bilen, såsom utrustning och miltal. Låter som ett väldigt bra pris, bara att slå till om allt verkar ok. Mvh: Thomas |
|
"arktis blå met,22000mil,bes men avställd för vintern (ej vinterkörd dom sita åren)elhissar, c-lås, el-lucka, servo, 5vxl, m-sportstolar skålade även bak (förarstol ngt sliten), m-ratt,cd med 4 högtalare,4*nackstöd, orginal kjolpaket, vinge,abs, går som ett skott, ser mkt bra ut, alu-fälgar,är i orginal skick den enda rost som finns är på takluckan ytrost på luckan (ej hål) bilen är i mkt bra bruks skick inte långt i från topp skick " |
|
Gemini__ |
Hej igen! Ahh ok, känner igen texten från annonser på BMWbörsen =) Priset är väl rel. rimligt, men det känns som om du kan pressa ner det ytterligare. Säljaren hade visst en annan bil på gång. Du vet inte vad det är för fälgar som följer med? Några tusenlappar vågar jag nästan lova att du kan pruta ner, vid snabb affär. Värt ett försök om inte annat...Sen är det väl alltid lättast att fila på priset när man väl kommer för att ev. köpa bilen. Brukar undvika att pruta alltför mycket i telefon. Men verkar den vara i det skick som säljaren beskriver, så är 15000:- ingen katastrof... Ha´re gött!! //Tompa |
|
14500:- lägre går jag inte då kan jag lika bra sälja bilen i delar mvh Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.