|
|
|
|---|---|
|
Min lilla leksak behöver nya bussningar fram, särskilt på de armar som går snett bakåt ( casterstag? ). Nån som vet var kan man handla dessa ? There`s no substitute for cubic-inches -Hasse K- | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
BMW-original är det som gäller! Vill du sedan ha lite hårdare så köp de som sitter på e32 750, lite dyrare men bättre. Dessa är väskefyllda, dock måste man modifiera lite för att de skall passa. Man får slipa av lite på bredden av de inre hylsan. Bert-Ola BmwCS #2423 |
Robert V |
Jag köpte från motornord ... det levererar grejjer som kommer ifrån samma tillverkare som bmw köper in ifrån. De har samma artikel nr som i bmw HTK. kostar typ 750 istället för 1185. ...vill du ha ännu bättre bussningar än 750 ... så ska du ha från Grunts Bushings (Sydney) ... jag köpte därifrån ... väntar på det just nu. Har blivit rekomenderad av erfarna som har köpt det. Kolla in sidan ... o maila honnom ! köper man lite saker då fixar han bra priser verkar det som :) www.gruntsbushings.com |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.