|
|
|
|---|---|
AndreasG |
Jag har just nu en E34 från 1995 (525). På den sitter fyra riktig feta BMW originalfälgar som följde med i köpet. Nu vill jag byta dessa mot andra med mindre bredd för att få ner vägljudet och soppaförbrukningen. Frågan till panelen är då vad dessa kan vara värda (se bilder)? Däcken som sitter på är slut fram och hyfsade bak. Länk |
|
Jag tyckte du sa att det satt riktigt fet fälgar... jag ser bara ett par 17"... sådana har jag på vintern på min... ellr vad det dom du menade??? |
|
|
Han menade nog bredden tror jag. 255 & 245 är ju inte så jättesmalt. Inte tokbrett heller men han kanske vill ha 225 eller nå för att få ner vägljudet... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Försök kolla vad de kostade nya, sen får du tyvärr dra av hälften utav det. Är fälgarna jättefina ligger nog priset ungefär där. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
AndreasG |
Japp Spookshow, det var det jag menade! Sen kan man ju diskutera vad som anses fett S 328 R! :-) 225 nånting skulle vara ok. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.