|
|
|
|---|---|
|
Tja! Går i bilbytartankar och undrar lite om era erfarenheter om bagageutrymmet i 3-serien. Eftersom det så småningom ska få plats en barnvagn där bak så undrar man om den verkligen får plats och får man i så fall plats med något mer? Vad har ni för erfarenheter när det gäller detta. Det är i första hand E46orna som det gäller om det nu är någon skillnad mellan modellbytena. /Evil_Stewe | |
|
Jag tycker bara den är lättare att lasta än sedan / coupe´n. Klart man kan fälla och sedan lasta stora saker, men i det vardagliga användandet tycker jag inte den är bättre ur utrymmes synpunkt. Då är en X3:a eller en 5:a bättre. Har aldrig lastat en barnvagn men tror inte du får plats med mer utöver vagnen =( Fast snyggare touring finns ju inte, och det är ju det som räknas eller hur....=) ///Egget Länk |
|
|
Touringen ger bra lasmöjligheter iom. att det är lätt att lasta in och fällbara säten. Insynsskyddet själ dock en del plats vid last av större grejer, typ barnvagnar och resväskor. Tar man bort insynsskyddet får man in en normalstor barnvagn. Det är inget jätteutrymme i e46:an men det räcker för mig - villa och 2 barn + 1 till på g'. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.