AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.027

bilder på min bil och dator 2

BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Länk

Nöjd BMW ägare
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Hoppas att det funkar nu.

Nöjd BMW ägare
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
coolt... Har den internet också :)

/Chrille
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Japp WAN

Nöjd BMW ägare
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Nice! Gillar tankar kring en bildator.. själv har jag bara funderingar och saker och ting hur jag ska göra.. men än så länge har jag inte tagit mig för att bygga nått då jag hårt funderar på att skaffa E39:e! Vad kör du för Hårdvara? och varför inte en trackbal mus? eller är detta byggt på det du hade hemma?

__
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Det sant.... detta är byggd på vad jag hade hemma, men jag har beställt Touchscreen som jag har inte fått än, då slippar man mus helt å hållet.

Nöjd BMW ägare
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
åhå Ja då är det ju bara att fingra och se glad ut =D Vart har du köpt den, länk kanske?

__
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Titta här Länk. Du hittar nog mycket , Kul Sidan.

Nöjd BMW ägare
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
BMWentu: Tackar.. slog ju svenska priser med hästlängder!

__
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Här är en till.Länk

Nöjd BMW ägare
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Fast den första där var klart billigare på allt! Och så såg jag att de säljer världen över med så att det blir nog allra säkrast där jag kommer handla 12,1" takmonterad var det ju klart bra pris på som exempel =D

__
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Man måste ju börja från nånstans sedan kan man utveckla vidare.

Nöjd BMW ägare
BMWentu: Riktigt najs =)) bra tanke, kör än så länge me en laptopp men blir aningen skakis på svenskt väglag =P

Du borde plocka in skärmkabeln på vänster sida om skärmen, bakom lilla trälisten har du en genomföring

BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Tja tussi.

Vilken lilla trälistan? Är det den som sitter bakom skärmen eller där det sitter farthållare switch..

mvh

Nöjd BMW ägare
när vi brukar installera telefoner å skärmar låter vi sladden följa listen bakom skärmen åt vänster sen låta den gå ner under den vänstra panelbiten. Finns ganska gott om space för genomföringar åt radiohållet.

Tyvärr måste man ibland försiktigt drilla en halvmåne i listen så sladden inte hamnar i klämm. Men ta bort listen över handsfacket å se om du kan gå den vägen, bara plastpluppar. Använd en benkviv lr ngt i plast när du bänder. Ska se om ja har ngra bilder på jobbet över en sån installation.

Problem kan dock vara att ev lucka (bakom skärmen) kärvar. Går då att med två fina spårmejslar lyfta ur luftpaketet å låta sladden gå den vägen...

/Thomas

BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Länk den är tillSalu.

Nöjd BMW ägare
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.