|
|
|
|---|---|
DanneR |
Var inne på 200sx.se och kollade lite i forumet där fick ja se den är rätt rolig men änndå .. sen en till om M3 men kanske inte lika rimmig som den här nere! Nissan är en herrans jävla bil,körs endast av en homofil, spårig semisport i all ära, men nu skall jag er lära, jappsens budget i tiden fett med sög, så han skapade en smegmig rishög, med rost på skärm o kant, körs av jonis-vilken tant!! likt rullator-Rut fram han pruttar, får ej upp fart-ens när det sluttar, roger så rart vill yatzy-åket trimma, går lika bajsigt som jag kan rimma, höja effekten med dammsugarslang, matz-vilken jävla mek-talang! växelspaken är fan underbar,precis o exakt som få-ironin är väl solklar? chippa,svarva,trycket höja, får den av varann i röven när ni framåt böja, i er lilla Nissan-släkt, i smyg ni sysslar med era bögprojekt, Complet retards e ni allihop, innerst inne hör ert ledsna rop, på en riktig motorsång, som M3-den kan köras hela natten lång i kurvan blir man jävligt kåt, hör M-powers arga låt en bonus är att kvar på vägen vara, inte som 200an,ut på åkern fara Nissan-en sportig profil?nja, vad sägs om CP-åkes permobil jaja gott folk, ska Er låta vara, på tal ni kan ej svara-så jag tror att vi är KLARA!! ............................................................................................ Tråkig form och utan glans, mot japsar har ej tysken någon chans. Tyskar visat vad dom klarar av, ty sista kriget fick dom hoppa av. Kom till "Båberg" med din 3:a, den sen billigt köps på rea. Ej ide´att med M´en du räser,den är utan chans när nissans turbo väser Tyskar vet dock hur man "gasar", men vad hjälper det när motorn ändå rasar. överskattad, dyr och ful, ja med BMW finns inget kul. Vad är inne nu i bland amerikanarna, jo att köra bilar byggda av japanarna. Läste nyss i bilsports superstage-notis, att BMW blev utan pris. Det gör mej inte alls förvånad, M3 duger endast till att bli hånad. Nissan täpper snabbt Tyskens skolflicks-trut med sitt mäktiga turbotjut. Gasa, spinna i all ära, men 200SX kan den ej besvära. Kaxig må han vara mot strippens slätt, på vägen hem han grubblar på bästa självmordssätt. Ty på rakan hade han ej någon chans, när japsarna bjöd upp till hetsig dans. Sitter och tröstar sej en nypa, när hans fingrar mot röven börjar krypa. Kuken den blev hård som tyska stålet, när han smekte rövahålet. Dock hjälper ej hans glada onani, när en nissan snabbt far förbi. Han hetsar tysken allt vad den kan prestera, men ack nissan ser han inte mera. Längre fram han nissan ser vid tapp, tänker nu jäklar kom jag ikapp. Han i spegeln sedan ser, en nissan som ligger bakom och ler. Trampar på med sin tyska skit-sedan, ja han gasar utav bara fan. Men ack vad hjälper de´, när nissan igen kör om breve´. Nissans mungipor upp och pedalen ner, tills han ej den långsamma tysken ser. Tysken satsar på trim mången peng, men han åker likväl på däng. Tysken gasar svär och ryter, fastän bränslet i tanken tryter. Han har som vanligt ingen chans, när japsen på vägen bjuder upp till dans. Men hur han än gasar styr och vrider, får nissan alltid bättre tider. han tänker att detta är inte min riktiga stil, och bestämmer sej för att byta bil. och se en vacker dag med sol och glans, dyker tysken upp från ingenstans. Emblemet fram på huven speglar, där den svarta hästen mot det gula stegrar. Lacken glänser röd och fin, ikapp med den trinda tyskens flin. Jättemotor och hästkraft i all ära, nu måtte väl den kaxiga japsen ej besvära? Det vankas nu ett jäkla race, men tysken tappar snabbt sitt flin i face. Tysken hamnar bakom med sitt sportbilsvrak, märker att vägen längre ej är rak. Nu är kröken farligt nära, tysken tänker att det får brista eller bära. Plötsligt hör han änglasång, han har tagit en kurva för sin sista gång. Nu i himlen (helvetet?) tysken kör och far, och svartsjukt kikar ner på oss under molnfria dar... Daniel |
|
*host* Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
HAHAHAH De var lika bra båda två:) Dock är båda bilar bra bilar, fast på olika sätt.. |
|
|
Roliga dikter. Men en sak ska alla ha klart för. Jag har själv haft en jappz visst dom går bra men komforten är skit, kan lika väl slita ut inredningen så går det ännu bättre. Går man och köper en bmw vill man ha lite mer änn bara drag. Jämnför komforten te x. personligen tycker jag jappzen känns billiga rakt igenom och saknar helt komfort. när man var 18år brydde man sig kanske inte så mycket,, men med åren vill man åka snabbt med lite stil!! |
|
|
Man får det man betalar för. Marknadsekonomi. Jag behöver inte något mer bevis för att jag skall ha rätt uppfattning om vad som är bra eller dåligt. Billig bil = Bra bil Dyrare bil = Lite bättre bil Svindyr bil = Mycket bättre bil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.