|
|
|
|---|---|
|
TEAM E/30 OPEN Inbjuder till träff LÖRDAGEN 21 AUGUSTI 2004 Efter många års vila återuppstår vi med ett "hemma race" på DALA AIRPORT, BORLÄNGE. Vår "lokala" BMW Handlare Autovation AB visar upp några godbitar från BMW sortimentet. Dala Airport ligger granne med anrika Rommehedslägret. Kör från Borlänge söderut efter RV 70 mot Stockholm. Följ skyltarna mot flygfältet. Vi bjuder upp med en "mjuk" och harmonisk slinga som passar alla. Vill du inte gasa, kom och titta på alla läckra bilar som dyker upp. Vi hoppas och tror att mästarna från vårt meeting 1999 kommer för att försvara mästerskapet. Klarar dom det mot Norrmännen som har aviserat sin ankomst?! Arrangemanget pågår KL. 10:00-15:00 Klassindelning Deltagaravg. 200 :- Enklare catering finns att tillgå Frågor?? Ring Stefan 0243-169 86, 070-418 61 27 eller Per-Tage 0243-107 35, 070-561 07 35 | |
|
Detta arrangemang kan verkligen rekommenderas. Team E 30 har under många år genomfört liknande träffar som varit verkligt trevliga. Trevligt att dom återkommer efter några års andhämtning Ta en tur till "Masriket" för en jätteskojig lördag. Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hej Ja, jag vet att det kommer bli bra... Jag ska ju dit och hjälpa till :) Så det är gamla rävar som håller i träffen om ni inte nänner igen ovanstånde namn Vi som varit med ett tag kommer ju ihåg träffarna på ICA pakeringen, och när Thenander gasade ut räcer bilen *brrrr.... Så jag rekomenderar starkt att åka dit, för sol verkar det ju bli nu när man är tillbaka på jobbet *suck* Mvh Jörgen -Arr/speaker Gävle träffen |
|
Det är ju självklart att jag kommer, ska även stå där och sälja diverse stylingprodukter. Det blir kul att se en träff på hemmaort. Jag ska då släpa dit så många jag kan och lite till. MVH Morgan. Länk |
|
|
ska försöka pallra mig dit alltid kul och se lite fina bilar ;) |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ja, om prognoserna håller så blir vädert ok. Så jag säger bara Väl mött Jörgen |
|
blir det konbana och race ? Länk |
|
|
Tackar för trevlig dag. Att banan var lite våt på förmiddagen gjorde på sitt sätt inte dagen sämre. Det alltid lite mer utmanande med vått underlag och även det har sin tjusning. Fast det var inte lättkört för han med B10 bi-turbon i vätan. När sedan eftermiddagen bjöd på strålande sol och torr bana blev det ännu roligare. /G |
|
|
visst va det en kul dag :) fler sånna hoppas vi på.. Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
jag var där å kika, men vågade inte köra pga att jag inte litar på mina pumpar riktigt ! Synd att jag inte hade riktiga pumpar i för då hade jag kört ! Länk |
|
|
Jag glömde min kamera så jag vore därför glad om någon har lite bilder att dela med sig av. Om någon av dem råkar innehålla en svart M3E30 ute i konbanan är det ännu roligare. Om ni inte kan/vill lägga upp dem så går det bra att e-posta dem till mig. /G |
|
Grusse |
Blir det någon träff i år? Issåfall, när? |
Grusse |
Är det verkligen ingen som vet om det blir någon träff i år? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.