|
|
|
|---|---|
|
Jahapp. Nu har mor lyckats smasha 850:n. Lär bli svårt att hitta en ny. Fronten skadad, regskylt av - Länk Luckan går ej att stänga - Länk Här behövs nog 4-hjulsinställning - Länk Kvinnor har ingen respekt för BMW? :( --- /// Olof (FKA "Oakman") | |
|
SUCK! Den som var i ett så fint skick. Endast rullat 25-30 meter, och full dokumentation (en ägare). Min oxfordgröna likadana har åtminstone än så länge klarat sig ifrån marodörer och skadogörelse. Nu har du åtminstone ett renoveringsprojekt i vinter! Min E32 735iL 1:48 behöver en omlack, om det är till någon tröst. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Hur gick det till??? Hur är det med mor? Kunde gått riktigt illa:) |
|
| Är den dessutom försäkrad på din mamma så kan du glömma ersättning förmodligen! | |
| ja du det blir ju stora problem med besiktningen sen | |
|
Mor klarade sig utan skador. Dock är inte längre vår relation vad den varit ;))) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Vadå endast rullat 25-30 meter? Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Beklagar :( Vad ska du ha för fälgarna? (förutsatt att de inte är skeva) |
|
|
ser ju inte bättre ut än att mor din dessutom har kluvit både motor och växellåda på mitten :) MVH Johan K |
|
|
Ja det verkar inte bättre Bmwfreaken...och sen har hon försökt dra ihop det med två gigantiska skruvar haha En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Fälgarna är inte skeva och absolut inte skavda. Det är fint djup på däcken.. dock så upptäckte jag att det sitter 205/55VR15 runtom :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Johan, Klyva motor och växellåda? Icke! Detta är en mycket speciell individual- utgåva med utrustningskod #666 - Slitsad drivlina (att jämföras med slitsade bromsskivor). Skruvarna som syns undertill är i titanlegering, och avsedda för att bära upp de båda turboaggregat som dessa specialbilar hade fabriksmonterade. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Om du ser det som olönsamt att laga dessa skador.. och du beslutar dig för att sälja den i delar.. så är jag intresserad av inredningen... hur är den?.. sliten? Mvh BMDoubleV Min bil: Länk |
|
|
Wie neu, wie neu! :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
hmmm du måste ju lämna in den på riktning :D ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Hjälp!! Var har jag hamnat??? =) Mvh BJÖRN |
|
hjulet |
olof: För att inte i onödan fresta på din relation till din mor är det kanske, vid 19 års ålder, dags för dig att börja städa ditt rum själv! ;-) detta var den roligaste tråden på länge! |
|
hjulet: HAHAHAHAHAHAHA Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
hjulet: Oh, jag önskar att det vore så väl att hon städade åt mig. Men ack nej. Det här skedde när hon skulle hjälpa mig sätta upp en hylla. Men det var sista gången jag lät henne hjälpa mig ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
;-)) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Körde den ut för ett stup/hyllkant? Krossades under ElMamas gigantiska 46:or? Kördes över av dammsugaren? Pulvriserades under en tappad Hilti? Berätta!! Du hade väl helförsäkring med Drulle?? Detta är helt klart ett pilotfall.. Upp till kamp! Två bilar är fler än en.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.